//

Ik kan geen video's op mijn iphone zetten.

Ik kan geen video's op mijn iphone zetten. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen films in itunes zetten (ook niet als mp4). kan iemand mij daarbij helpen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-10, 16:42
coossch coossch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard Ik kan geen video's op mijn iphone zetten.

Ik kan geen films in itunes zetten (ook niet als mp4). kan iemand mij daarbij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-10, 17:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coossch Bekijk bericht
Ik kan geen films in itunes zetten (ook niet als mp4). kan iemand mij daarbij helpen?
Geef eerst eens wat meer info als je wil dan gaan mensen je mss wat makkelijker en sneller kunnen helpen e .
  #3  
Oud 31-12-10, 17:06
coossch coossch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

wat voor info wil je hebben
  #4  
Oud 31-12-10, 18:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Gaat het bv over een gedownloade film met avi bestand bv die je zo op je iphone wil krijgen en bekijken dan?
Zeg maar als ik fout ben he maar als het dat zou zijn dan kan ik u daarbij wel helpen.
Tis wel straks feest hier dusja, houd er rekening mee de meeste mensen vandaag of straks niet veel op de fora hier zullen zijn .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video toon007 iPhone Apps 2 16-03-10 23:18
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! j0han1987 iTunes 2 29-09-09 22:17
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? Anis Muziek, foto & video 0 08-09-09 23:53
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? Lukadegier iTunes 2 02-02-09 15:13
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.