//

ik kan geen muziek meer toevoegen

ik kan geen muziek meer toevoegen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Ik heb een vraagje. Ik heb sinds gisteren de nieuwe versie van itunes geinstalleerd, en opeens is het voor mij onmogelijk om muziek toe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-11, 12:04
-Nora- -Nora- is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard ik kan geen muziek meer toevoegen

Hi! Ik heb een vraagje. Ik heb sinds gisteren de nieuwe versie van itunes geinstalleerd, en opeens is het voor mij onmogelijk om muziek toe te voegen. Ik sleepte vroeger gewoon muziek van mijn bron naar mijn muzieklijst op de iphone, en dat deed die prima. Echter, elke keer als ik dat nu probeer verschijnt er een ''slotje'' i.p.v mijn muis zodra ik naar het itunes scherm ga. De enige manier waarop ik nu nog muziek kan toevoegen is door het naar mijn itunes bibliotheek te kopieren en daarna weer over te zetten op mijn iphone. Hebben jullie enig idee hoe dit komt( muziek handmatig bewerken staat aangevinkt!!!)

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-11, 18:20
mdrongelen mdrongelen is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Terneuzen
Berichten: 62
Standaard hej

ik had net hetzelfde, kijk eens in itunes bij je iphone > overzicht, onderaan > staat het 2e vinkje (alleen aangekruiste nummers...) wel aangevinkt?
Of de 4e : handmatig beheren
Zo ja : zijn je liedjes bij muziek aangevinkt, EN onder je iphone > muziek : is daar alles aangevinkt?

Laatst gewijzigd door mdrongelen; 11-01-11 om 18:45.
  #3  
Oud 11-01-11, 20:56
-Nora- -Nora- is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het beiden geprobeerd, de 2e stond inderdaad niet aangevinkt, staat het inmiddels wel. Ook staan bij zowel mijn bibliotheek als mijn muziek op de iphone alle nummers aangevinkt. Ik weet echt niet wat er aan de hand is, heb dit nog nooit meegemaakt!
  #4  
Oud 11-01-11, 21:04
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Je moet handmatig beheren aanvinken. Dan kan je al je muziek slepen in plaats van syncen.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #5  
Oud 11-01-11, 21:25
-Nora- -Nora- is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 5
Standaard

die staat ook al aangevinkt, staat ie al de hele tijd zelfs! Ik snap t echt niet meer. K denk maar dat ik terug ga naar de oude versie van itunes en dan kijken wat er gebeurt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: kan na update en jb geen muziek meer synchroniseren cwsmdb Jailbreak 1 19-02-11 12:00
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! marco1976 iPhone algemeen 0 21-08-10 22:15
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone dnootenboom Archief 16 19-11-09 14:30
Kan geen bookmarks op iPhone toevoegen AssyriskaFF iPhone algemeen 1 06-10-09 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.