//

iPhone 4 mailt geen foto's

iPhone 4 mailt geen foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mailen doet-ie, naar mijn hotmail-account, verder werkt ook alles, alleen, uiterst irritant: kan er geen foto's en filmpje heen mailen (naar twitter gaat wel). Leverancier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-11, 11:37
MivO MivO is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard iPhone 4 mailt geen foto's

Mailen doet-ie, naar mijn hotmail-account, verder werkt ook alles, alleen, uiterst irritant: kan er geen foto's en filmpje heen mailen (naar twitter gaat wel). Leverancier zei: helemaal resetten, 3x gedaan nu, maar helpt niet... Iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-11, 21:14
Giovannavv Giovannavv is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 18
Standaard

Is de foto of video niet gewoon simpelweg te groot om verzonden te worden per mail??
  #3  
Oud 23-01-11, 21:35
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Misschien je mail account verwijderen, en vervolgens opnieuw configureren. Bij veel mail problemen kan dat ook een uitkomst bieden!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #4  
Oud 24-01-11, 00:37
MivO MivO is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

@Giovannavv: Dank voor tip, maar denk van niet, je kunt op de 4 foto verkleinen vlak voor het mailen, zelfs tot 30,9 kb (klein), 'normaal' en 'groot' (326 kb) plus ware grootte. Maar ook/zelfs met ''klein'' lukt het niet...
@iWiefring: Had ik niet aan gedacht, ga ik doen. Dank voor tip, ben heel benieuwd.
  #5  
Oud 24-01-11, 10:27
MivO MivO is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

@iWiefring: Gelukt, toen ik aan het pielen was om dat account te verwijderen kwam ik, doorklikkend, op 'server uitgaande post' en daar bleek mijn wachtwoord niet ingevuld...
  #6  
Oud 24-01-11, 10:29
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Fijn dat het gelukt is
Zo dom blijk ik dus nog niet te zijn! Maar ik heb vaker dat hij bijvoorbeeld helemaal geen mails meer wil verzenden, oftewel dan verwijder ik dat en voeg ik dat account weer terug toe, en dan werkt het weer!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone synchroniseert geen foto's 97752 iTunes 1 30-01-11 10:12
iPhone 3g blijt gelocked & neemt geen foto's FreakyFlor Muziek, foto & video 6 08-01-11 22:34
iphone 3G geen duidelijke foto's op internet dwaynoks Odido (T-Mobile) 10 07-01-11 11:08
Geen iPhone foto's meer naar PC Guest-20160229131053 Muziek, foto & video 0 12-09-09 22:18
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? Anis Muziek, foto & video 0 09-09-09 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.