//

ieder liedje is een Album?????

ieder liedje is een Album????? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ben druk aan het stoeien met itunes. Momenteel ongeveer 4000 nummers verdeeld over ong. 100-150 albums op mijn computer staan. Daarvan wil ik er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-11, 15:02
petervanmidden petervanmidden is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard ieder liedje is een Album?????

Hallo,


Ben druk aan het stoeien met itunes. Momenteel ongeveer 4000 nummers verdeeld over ong. 100-150 albums op mijn computer staan. Daarvan wil ik er uiteraard een aantal op mijn iphone en ipad kwijt.

Probleem: Itunes bepaald zelf blijkbaar wat wel en geen album is d.w.z. dat sommige cd's van 20 nummers nu uit 20 albums bestaan als ik ze op me telefoon wil zetten. Sommige albums knipt worden juist weer in 2 of 3 albums geknipt waarbij er dan 2 albums zijn met 1 nummer en 1 met 17 bijv.

iemand enig idee hoe dit makkelijk te verhelpen is want het is niet echt makkelijk als je in de auto een bepaalt album wilt luisteren of bijvoorbeeld met het draaien van een muziekje op een verjaardag.


alvast bedankt


groet. Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-11, 20:07
micheltt micheltt is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Dan moet je zorgen dat alle liedjes dezelfde MP3-tags hebben. Dat kan makkelijk door al de liedjes van de cd te selecteren, gewoon in de map waar je de liedjes hebt staan, dan: rechtermuis knop -> Eigenschappen ; klik dan op heb tabje Details -> en verander Album en Albumartiest in dezelfde naam, bv: Artiest A - Cd naam
  #3  
Oud 19-02-11, 12:01
hardsniffer hardsniffer is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Dat heeft bij mij niet geholpen als oplossing. Wat wel heeft geholpen is het aanvinken dat de liedjes deel uitmaken van een collectie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Kan een liedje niet importeren in Itunes Precedente iTunes 0 24-07-10 11:59
Een liedje per keer afspelen lazbahadir Jailbreak apps en thema's 2 11-12-09 15:15
Elk liedje heeft zijn eigen album. Mittt iTunes 9 07-11-09 10:49
ieder mail account een eigen icoontje, kan dat? Frenzie iPhone algemeen 0 15-10-08 20:17
Muziek: volledig album of liedje per liedje marcelleke Muziek, foto & video 14 24-03-08 09:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:51.