//

foto's syncen met iTunes lukt niet

foto's syncen met iTunes lukt niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) het volgende probleem: Ik gebruik iTunes om m'n iPhone te syncen met mijn windows pc en dat gaat voor alles goed behalve voor foto's. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-11, 12:58
slenskie slenskie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 25
Standaard foto's syncen met iTunes lukt niet

het volgende probleem: Ik gebruik iTunes om m'n iPhone te syncen met mijn windows pc en dat gaat voor alles goed behalve voor foto's. Ik heb in itunes onder het tabje foto's gekozen voor de map 'mijn afbeeldingen' en daaronder het mapje iPhone 4 geselecteerd. Er staan 2 foto's op mijn iphone die ik met de iphone heb gemaakt. Deze komen echter niet in het mapje op mijn pc terecht. Ik kan ze nergens op mijn pc terugvinden. Wat gaat er mis? Ik zie wel in het mapje op de pc dat er zowel in de hoofdmap 'afbeeldingen' als in de submap iPhone 4 een mapje iphone photo cashe wordt aangemaakt maar de foto's zelf zijn nergens te vinden.

Ik weet dat er andere manieren zijn om de foto's van de iphone op de pc te krijgen maar ik wil ze graag via itunes synchroniseren.

Ik heb al andere forum discussies gelezen maar hiervoor geen antwoord gevonden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foto's, iphone, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
syncen lukt niet tussen ipad en iTunes jebman iTunes 3 05-04-11 16:43
IPhone can niet syncen met itunes Hurricane iTunes 2 07-12-09 17:40
Windows: Foto's syncen niet naar iTunes lteunis iTunes 0 29-06-09 12:12
iphone adressen syncen met itunes lukt niet MarNick iTunes 2 14-05-08 11:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.