//

ipod standaard muziek player

ipod standaard muziek player discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, regelmatig luister ik via spotify, zumocast, streamtome, etc. etc. muziek van mijn eigen server of van andere. Dit werkt allemaal perfect natuurlijk, echter... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-11, 10:35
Roetje86 Roetje86 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard ipod standaard muziek player

Dag allen,

regelmatig luister ik via spotify, zumocast, streamtome, etc. etc. muziek van mijn eigen server of van andere. Dit werkt allemaal perfect natuurlijk, echter... wanneer ik de ipad of de iphone aansluit op de ipod-aansluiting van de auto gaat ie standaard over naar de ipod-functie van het betreffende apparaat en verlies ik dus de huidige stream. Nu is de ipod functie ook leuk, maar ik heb niet altijd alle muziek bij de hand op de ipod. Is er een manier om één van de andere applicaties als 'standaard' te zetten?

Alvast bedankt,

Roelant
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-11, 10:38
Rickphone Rickphone is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Hong Kong
Berichten: 20
Standaard spotify als standaard speler

Beste Roetje,

Heb je al een reactie van iemand gehad?
Ik ben namelijk zeker ook erg geïnteresseerd. Ik gebruik ook Spotify. Helaas speelt mijn Renault Megane standaard de iPod functie.
Via de aux ingang speelt hij het wel af..maar ik wil het via de oplader spelen.

Eerder heb ik al gediscussieerd over het herkennen van de nieuwe softwareversie van de auto's. Blijkbaar lopen die altijd wat achter.
Momenteel herkent m'n Renault de oplaadfunctie niet, maar wel de iPod.
Spotify draait hij wel thuis via m'n dongle.. maar niet in de auto.. gek he!
  #3  
Oud 02-03-11, 14:43
Roetje86 Roetje86 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard ipod

Ha Rick,

helaas. Niemand interesseert het of niemand weet het. ik ga voor de 2e, want zoals je zegt, er zijn vast meerdere mensen met hetzelfde probleem.
Echter heb ik nog geen oplossing voor het probleem. Via de aux ingang is leuk, maar toch niet wat we willen. Je verliest natuurlijk alle functionaliteiten voor volgende track etc.. (maar dat is nog het minste probleem)

Blijft ie wel draaien via je dongle? hmm, dat is dan wel interessant. Maar dat zou kunnen komen omdat de dongle geen 'logica' heeff? En de auto wel, die verplaatst namelijk het logo (bij mij honda) met die van de ipod...

Wat een crisis he
Reageren

Labels
ipad, iphone, muziek, player



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod standaard muziek player Roetje86 iPad algemeen 1 18-02-11 10:32
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59
Vanuit Lock naar Ipod player Mr_Groovy Archief 1 30-07-08 23:52
Vanuit Lock naar Ipod player Mr_Groovy Archief 1 30-07-08 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.