//

Portrait filmpje naar DVD 16:9

Portrait filmpje naar DVD 16:9 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een filmpje gemaakt met de Iphone in portrait stand omzetten naar een DVD 16:9 formaat. Ik heb al diverse programma's geprobeerd, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-11, 17:06
daktus daktus is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard Portrait filmpje naar DVD 16:9

Ik wil graag een filmpje gemaakt met de Iphone in portrait stand omzetten naar een DVD 16:9 formaat.

Ik heb al diverse programma's geprobeerd, maar de meeste zetten het filmpje in landscape (90 graden gedraaid) of vervormen het filmpje (wordt in breedte uitgerekt).

Heeft iemand een idee welke stappen ik moet nemen met welke programma's (-windows -gratis). Ik heb geprobeerd:
- Aimersoft DVD creator
- Movie rotator
- Ashampoo Burning Studio Elements
- Magic Video de Luxe
- Daniusoft DVD creator
- Wondershare Video Convertor

Met geen van deze kan ik en/of draaien of omzetten naar DVD formaat, zonder dat het beeld uitgerekt wordt.

Met de frontcamera van de Iphone 4 zal dit toch wel vaker voorkomen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-11, 09:42
daktus daktus is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

Het is inmiddels gelukt. Helaas niet met gratis programma's. Met Magix video de Luxe (trial) heb ik het filmpje kunnen draaien naar portrait en ge-exporteerd naar wmv. Daarna een DVD gebrand PAL 16:9 met Daniusoft DVD creator. Nu is het Iphone-filmpje in portrait zonder aanpassingen goed af te spelen op een breedbeeld tv met een gewone dvd speler.
Reageren

Labels
16:9, dvd, roteren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Video's afspelen in portrait mode? OptimusPrimeNL Muziek, foto & video 6 27-03-11 22:07
opname filmpje naar harde schijf zetten tuscani38 iPhone algemeen 1 16-03-11 08:18
DVD naar iphone rapsac12 iPhone algemeen 0 26-05-10 16:32
krijg filmpje niet naar itunes Sultan Archief 3 10-10-08 10:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:48.