//

Muziek op Iphone verwijderen ZONDER Itunes?

Muziek op Iphone verwijderen ZONDER Itunes? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allen, Ik lees veel berichten over muziek en itunes. Maar.... ik wil graag muziek van mn iphone verwijderen (net zoals dat met video's kan) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-11, 13:39
iJanny iJanny is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Exclamation Muziek op Iphone verwijderen ZONDER Itunes?

Hoi Allen,

Ik lees veel berichten over muziek en itunes. Maar.... ik wil graag muziek van mn iphone verwijderen (net zoals dat met video's kan) gewoon op de iphone zelf. dus zonder itunes.
Is dit mogelijk evt met jailbreak?

Anyone?

Tnx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-11, 17:08
wesselc wesselc is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Hilversum
Berichten: 24
Standaard

Je kan wel nieuwe afspeellijsten maken en nummers wissen uit de afspeellijst, maar ik zou niet zeker weten of je nummers helemaal van je iPhone kan wissen.
  #3  
Oud 30-03-11, 16:14
Bunny Bunny is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Standaard

Dat gaat helaas niet!

Maar ik los het op de volgende manier op:
Als ik een nummer op mijn iPhone hoor dat ik zou willen verwijderen dan geef ik het een beoordeling van 5 sterren (rechtsboven op de lijst drukken, dan bovenin van links naar rechts de stippen aanraken zodat het sterren worden). De eerstvolgende keer wanneer ik dan mijn iPhone verbind met iTunes dan laat ik de muziek in iTunes weergeven op 'beoordeling' (ipv 'artiest' of 'nummer'). Alle nummers met 5 sterren (dus de nummers die je eraf wilt) staan dan bovenaan en kan je in 1x verwijderen.

Het is een workaround maar het werkt prima voor mij. Ik zet vaak onbekende muziek op mijn iPhone, op deze manier maak ik onderscheid tussen wel/niet leuk en bespaar ik geheugen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Reageren

Labels
muziek, verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: muziek zetten zonder itunes Fashionista Muziek, foto & video 8 12-06-11 04:47
Windows: Itunes Muziek erop zetten zonder te syncen bobbagatez iTunes 2 11-12-10 14:13
Muziek syncen zonder iTunes belgiumiphone iTunes 0 07-05-10 17:48
Windows: iTunes verwijderen en herinstalleren: info over muziek kwijt? jayjay00 iTunes 9 01-04-10 23:50
Mac OS X: Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf Shorty007 iTunes 0 05-03-09 10:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.