//

muziek files

muziek files discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) In december 2010 mijn eerste Iphone4 gekocht. Direct mee aan de slag gegaan. Natuurlijk wilde ik ook muziek op mijn Iphone. Muziek heb ik als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-05-11, 14:09
marbo2 marbo2 is offline
• iOS 11.4
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard muziek files

In december 2010 mijn eerste Iphone4 gekocht. Direct mee aan de slag gegaan. Natuurlijk wilde ik ook muziek op mijn Iphone. Muziek heb ik als volgt toegevoegd, Iphone aan pc en Itunes geopend, scherm kleiner gemaakt en hiernaast een scherm met mijn MP3 files welke op mijn computer staan. Hierna de files die ik op mijn Iphone wilde hebben ( losse MP3's en mappen ( albums ) MP3's ) naar de map muziek gesleept met als resultaat muziek op mijn Iphone, tot dusver geen probleem.

Nu kan ik echter met geen mogelijkheid de muziek files meer van mijn Iphone krijgen. Kan ze niet deleten via ITunes kan niets aan of uit vinken. Iemand dit al een keer meegemaakt, en zo ja een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-11, 22:33
Jupsin's schermafbeelding
Jupsin Jupsin is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 75
Standaard

Normaal gesproken deselecteer je ze bij iTunes en dan synchroniseer je opnieuw.
Je kunt "Handmatig Beheer van Muziek en Video's" selecteren en dan even proberen om nummers te verwijderen van je toestel?
__________________
Werkstation: iMac 27" || 3,2GHz i3 || 12GB Werkgeheugen
Telefoon: iPhone 4 zwart 32GB || iPhone 3G zwart 16GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 14:38
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59
Files BadSide iPhone Apps 11 17-08-08 12:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:53.