//

foto map

foto map discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen ik heb een iphone 3g en nu is het scherm aan puin werkt nog maar voor de helft en danook nog slecht(allemaal strepen) heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-11, 11:29
dannytatt dannytatt is offline
• iOS 3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard foto map

Goedemorgen

ik heb een iphone 3g en nu is het scherm aan puin werkt nog maar voor de helft en danook nog slecht(allemaal strepen) heb mijn sim verwijderd dus kan deze niet meer terug plaatsen want zie de toetsen niet meer

nu is mijn probleem dat fotos van mijn werk(geupload van een pc naar de iphone) hier opstaan en wil deze verwijderen en dat lukt dus niet.

het vervelende is dat de laptop waar deze fotos af kwamen gecrashed is dus die foto`s zijn weg.

kan iemand mijn helpen deze fotos van de iphone af te krijgen aub? kan alleen de fotos er af halen die ik met de telefoon heb gemaakt dus niet die ik er naar geupload heb.

bij voorbaat dank

danny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Foto's in elk een aparte map Koudbloed iTunes 16 28-12-10 11:49
Video's worden niet gesynced vanuit foto map Boeiend iTunes 0 21-08-10 15:54
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone koom11 Muziek, foto & video 0 20-08-10 13:38
In OS4 foto map/Albums/Filmrol lotteke2005 Muziek, foto & video 2 11-08-10 16:51
Standaard map Foto's MMS buyukadam Muziek, foto & video 2 14-01-10 09:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.