//

Video overzetten naar iPhone 4

Video overzetten naar iPhone 4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kort geleden heb ik een iPhone aangeschaft waarmee ik tot nu toe erg tevreden ben! Ook het kijken van films gaat goed. Echter heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-11, 15:58
Ribo Ribo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard Video overzetten naar iPhone 4

Hallo,

Kort geleden heb ik een iPhone aangeschaft waarmee ik tot nu toe erg tevreden ben! Ook het kijken van films gaat goed. Echter heb ik een vraag/probleem:

Bij het overzetten van bepaalde films naar de telefoon reageert iTunes niet. In die zin dat als je normaal het bestand van de map naar de iPhone in iTunes versleept dat ie hem erin zet. Nu doet ie niets. Wellicht is het relevant om te melden dat de films waarom het gaat een grote hebben van 1.54 gb en 3.99 gb. Is er een limiet als het gaat om het overzetten van een film?
En hoe kan ik anders buiten iTunes om een film op de telefoon zetten?

Alvast bedankt!
Gr. Ribo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-11, 14:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik download een film van het net, ik sluit mijn iphone op itunes/laptop aan, dan ga ik naar mijn device en dan klik ik op apps en ga onderaan naar bv naar cinexplayer en zo steek ik de film erin, binnen de 2min staat een film van 1GB op de iphone.

Is wel een app die je moet aanschaffen dienen cinexplayer.

De simpelste manier vind ik om films op de iphone of ipad te zetten. Bepaalde films kan wel zijn deze niet zullen gaan omdat het formaat niet echt word ondersteund.
Het beste is nog altijd films in avi ofzo downloaden.
  #3  
Oud 01-07-11, 21:59
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ribo, om te beginnen moet de film wel in de bibliotheek van iTunes zelf staan. Als dat nog niet zo is, zet het voor de zekerheid daar eerst in voor je gaat syncen. Verder worden films er niet opgezet als er geen ruimte voor is natuurlijk, dus daar ff naar kijken

Wat ik altijd doe is de film overzetten naar iPhone formaat. De kwaliteit wordt wel een stuk minder, maar persoonlijk laat dat me koud op zo'n klein scherm, het bestand wordt wel enorm veel kleiner ^^
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video overzetten naar PC beyazz iTunes 9 16-01-16 09:34
alle video's weg na overzetten 3g naar 4...HELP! AMZ iPhone Apps 0 17-05-11 22:40
video van pc overzetten naar iphone 3gs Ver$uZ Motorsport iTunes 1 20-01-11 23:16
Video: Hoe video van iphone overzetten op DVD? philipje Muziek, foto & video 0 23-12-09 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:01.