//

foto van iphone naar computer zetten

foto van iphone naar computer zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 4 is gevallen en heel mn beeldscherm is kapot, nu word hij opgehaald en zullen al mijn gegevens verdwijnen. kan iemand me vertellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-11, 12:35
Middelhoek Middelhoek is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard foto van iphone naar computer zetten

mijn iphone 4 is gevallen en heel mn beeldscherm is kapot, nu word hij opgehaald en zullen al mijn gegevens verdwijnen. kan iemand me vertellen hoe ik mn foto´s van mn iphone naar mn itunes of computer kan omzetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-11, 12:54
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Gewoon een keertje synchroniseren met iTunes op je PC. Er wordt dan automatisch een backup / reservekopie gemaakt van alle gegevens zoals die op dat moment op jouw iPhone staan, incl. sms etc.
  #3  
Oud 22-09-11, 19:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Middelhoek Bekijk bericht
mijn iphone 4 is gevallen en heel mn beeldscherm is kapot, nu word hij opgehaald en zullen al mijn gegevens verdwijnen. kan iemand me vertellen hoe ik mn foto´s van mn iphone naar mn itunes of computer kan omzetten?
Met de app photosync kan je je foto's die op je iphone staan overzetten naar je pc (via Wi-Fi).

Of gewoon aan de pc aansluiten met de kabel.
  #4  
Oud 24-09-11, 13:05
Djinn Djinn is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 53
Standaard

Gewoon aansluiten aan de PC.
In tegenstelling tot muziek, video's en apps heb je voor je foto's geen iTunes nodig om ervan af te halen.

Windows opent een scherm, hierin kan je naar de map waar je foto's in staan. Mocht Windows zo'n scherm niet geven, met je even naar "Deze Computer" gaan. Daar staat je iPhone onderin en door daarop te klikken kom je er ook.
  #5  
Oud 24-09-11, 17:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wat @Djinn zegt is nog wel de makkelijkste oplossing. Als het je alleen om de foto's te doen is.
  #6  
Oud 14-10-11, 16:24
Booyaka Booyaka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djinn Bekijk bericht
Gewoon aansluiten aan de PC.
In tegenstelling tot muziek, video's en apps heb je voor je foto's geen iTunes nodig om ervan af te halen.

Windows opent een scherm, hierin kan je naar de map waar je foto's in staan. Mocht Windows zo'n scherm niet geven, met je even naar "Deze Computer" gaan. Daar staat je iPhone onderin en door daarop te klikken kom je er ook.
Weet je ook hoe je de omgekeerde weg 'aflegt'? Ik probeer foto's van mijn laptop naar de iPhone te krijgen, maar lukt steeds niet.
  #7  
Oud 14-10-11, 17:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Booyaka Bekijk bericht
Weet je ook hoe je de omgekeerde weg 'aflegt'? Ik probeer foto's van mijn laptop naar de iPhone te krijgen, maar lukt steeds niet.
photosync proberen, is een goeie app, bij mij werkt dat zoals het moet werken, alle foto's die op mijn iphone of pc staan kan ik naar beiden versturen via Wi-Fi welteverstaan.
  #8  
Oud 14-10-11, 17:43
Booyaka Booyaka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Thanks voor het antwoord. Heb het ondertussen al op een andere manier gefixt. Heb maar gewoon in de map 'iTunes media' bij 'Foto's' een nieuwe map gemaakt die nu 'Pre-update' heet en daar al die foto's in gezet. Dat werkte wel. Alleen staat dan nu alles in dat album in plaats van op de filmrol.
  #9  
Oud 14-10-11, 19:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Booyaka Bekijk bericht
Thanks voor het antwoord. Heb het ondertussen al op een andere manier gefixt. Heb maar gewoon in de map 'iTunes media' bij 'Foto's' een nieuwe map gemaakt die nu 'Pre-update' heet en daar al die foto's in gezet. Dat werkte wel. Alleen staat dan nu alles in dat album in plaats van op de filmrol.
Ok, maar onthoud die app die ik heb gepost geen slechte is, is echt wel mss ooit eens handig .
  #10  
Oud 14-10-11, 19:02
Booyaka Booyaka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Misschien dat ik die alsnog wel even probeer. Het irritante is namelijk dat je alleen foto's in filmpjes die in de filmrol staan vanaf je iPhone kan verwijderen. Vanuit andere albums kan dat niet. Dan moet je ze eerst verwijderen op je pc, en dan weer syncen.

Importeert photosync de foto's wel naar de filmrol?
  #11  
Oud 14-10-11, 20:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Booyaka Bekijk bericht
Misschien dat ik die alsnog wel even probeer. Het irritante is namelijk dat je alleen foto's in filmpjes die in de filmrol staan vanaf je iPhone kan verwijderen. Vanuit andere albums kan dat niet. Dan moet je ze eerst verwijderen op je pc, en dan weer syncen.

Importeert photosync de foto's wel naar de filmrol?
Ik heb net een update kunnen doen voor die app en er stond nu bij dat je ook albums via pc zou kunnen maken enzo en ik denk dat dan zo mogelijk is om zo naar je ipad/iphone over te zetten, kheb het zelf nog nie getest, niet veel tijd nu.
Tis echt wel handige app en kost weinig geld.

Bye.
  #12  
Oud 19-10-11, 13:18
Booyaka Booyaka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb net een update kunnen doen voor die app en er stond nu bij dat je ook albums via pc zou kunnen maken enzo en ik denk dat dan zo mogelijk is om zo naar je ipad/iphone over te zetten, kheb het zelf nog nie getest, niet veel tijd nu.
Tis echt wel handige app en kost weinig geld.

Bye.
Ik heb de app ook gedownload en gelukkig kreeg ik een mooi antwoord op de vraag die ik je stelde: ja, je kunt foto's en video's vanaf je pc rechtstreeks in je filmrol knallen. TOP! Nu dus alle foto's van voor de update weer aan het terugzetten.

Thanks voor de tip van deze app!
  #13  
Oud 19-10-11, 13:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Booyaka Bekijk bericht
Ik heb de app ook gedownload en gelukkig kreeg ik een mooi antwoord op de vraag die ik je stelde: ja, je kunt foto's en video's vanaf je pc rechtstreeks in je filmrol knallen. TOP! Nu dus alle foto's van voor de update weer aan het terugzetten.

Thanks voor de tip van deze app!
En die foto's kan je ook van je ipad/iphone terug zetten naar je pc (draadloos uiteraard). .
  #14  
Oud 19-10-11, 13:48
Booyaka Booyaka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Yep! Heb namelijk eerst de foto's die ik na de update heb gemaakt ook even naar de laptop gezet. Toen alles opnieuw naar de iPhone zodat alles weer netjes op volgorde staat (ja, dat is erg, ik weet het).

Werkt goed!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's van computer naar Ipad omejoop38 Muziek, foto & video 29 15-05-12 23:26
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 18:50
Foto,s van Iphone naar computer jjmbvink iTunes 5 29-09-09 18:48
foto van iphone naar computer andreathmk Archief 3 09-10-08 11:11
Windows: foto's van computer naar iphone mr_ootez iTunes 0 27-08-08 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.