//

lijst op itunes is vele male langer dan op iphone!

lijst op itunes is vele male langer dan op iphone! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wat "problemen" met het uploaden van muziek via itunes naar mijn iphone. Opzich gaat het supereenvoudig het erop zetten maar de lijst op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-11, 08:54
dommel175 dommel175 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard lijst op itunes is vele male langer dan op iphone!

Ik heb wat "problemen" met het uploaden van muziek via itunes naar mijn iphone. Opzich gaat het supereenvoudig het erop zetten maar de lijst op itunes is vele malen groter dan de lijst op mn iphone en ik heb nog meer dan genoeg ruimte over!

Heeft iemand hier een verklaring of een oplossing voor? Moet ik misschien een instelling aanpassen?

Graag advies/hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-11, 15:15
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Misschien niet alles aangevinkt?? dit kan je vinden onder het mapje muziek in Itunes.
  #3  
Oud 02-10-11, 22:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dommel175 Bekijk bericht
Ik heb wat "problemen" met het uploaden van muziek via itunes naar mijn iphone. Opzich gaat het supereenvoudig het erop zetten maar de lijst op itunes is vele malen groter dan de lijst op mn iphone en ik heb nog meer dan genoeg ruimte over!

Heeft iemand hier een verklaring of een oplossing voor? Moet ik misschien een instelling aanpassen?

Graag advies/hulp!
Soms moet je bepaalde songs extra aanvinken en dan nog eens synchen, dan moeten deze er wel opstaan, je zal wel moeten uitvissen om welke songs het dan gaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g ringtones langer dan 30sec? chris52 Ringtones en Wallpapers 20 19-09-11 20:41
Windows: iTunes contacten lijst Rob_Hoi iTunes 6 19-09-10 20:55
ZiPhone Jailbrake duurde langer dan 5 minuten.... bwesseli Unlock [archief] 1 29-05-08 18:40
Onbeperkt lange ringtones (langer dan 30sec) madmark Ringtones en Wallpapers 6 19-03-08 20:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.