//

Meest ideale email app

Meest ideale email app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Ik word helemaal ziek van mijn email apps. De standaard app synced niet met mijn hotmail. Dus alles wat ik verwijder in de standaard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-06-11, 11:27
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard Meest ideale email app

Allen,

Ik word helemaal ziek van mijn email apps.
De standaard app synced niet met mijn hotmail. Dus alles wat ik verwijder in de standaard mail app word niet van de server verwijderd. Oftewel, hij lijkt maar 1 kant op te werken.
Daarnaast gebruik ik voor mijn werk een exchange mail en heb ik ook een gmail account.

wat ik wil zeggen is:
* ik zoek een app die zowel hotmail, gmail en exchange accepteert.
* Deze app moet gewoon kunnen synchroniseren met alle servers zodat ik onnodig via de web alles nogmaals moet verwijderen e.d.

Ik heb mbox al die goed werkt voor mijn hotmail, maar ja....die kan geen exchange hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-11, 11:32
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Volgens mij kan dit allemaal met de standaard mail app... Wellicht heb je de instellingen niet helemaal juist staan. Gebruik je hotmail exchange? Je kunt namelijk meerder exchange acoounts gebruiken op de iPhone.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 08-06-11, 11:34
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Volgens mij kan dit allemaal met de standaard mail app... Wellicht heb je de instellingen niet helemaal juist staan. Gebruik je hotmail exchange? Je kunt namelijk meerder exchange acoounts gebruiken op de iPhone.

Hotmail exchange? is dat een app of instelling? waar of hoe?
Iig Dank!
  #4  
Oud 08-06-11, 11:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb zelf geen ervaring met hotmail. Ik zou even zoeken...
  #5  
Oud 08-06-11, 11:50
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Hier staat al wel iets over vermeld. Maar ik ben nog even aan het proberen.

Exchange ActiveSync voor Hotmail geactiveerd: push mail op de iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juni 2011 om 12:03 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denman80 Bekijk bericht
Hier staat al wel iets over vermeld. Maar ik ben nog even aan het proberen.

Exchange ActiveSync voor Hotmail geactiveerd: push mail op de iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl

Maar ook dit werkt niet.
  #6  
Oud 08-06-11, 15:39
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Ik heb wat gevonden.
Ik was de account aan het aanpassen maar je moet een nieuwe exchange account maken en de instellingen gebruiken zoals de link het voorschrijft.
  #7  
Oud 09-06-11, 17:25
Helibiker Helibiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Gent
Berichten: 1
Standaard

Gmail is een hele goede,werkt uitstekend!
  #8  
Oud 10-06-11, 07:00
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helibiker Bekijk bericht
Gmail is een hele goede,werkt uitstekend!

Kan die ook in standaard map als exchange ingesteld worden?
  #9  
Oud 10-06-11, 07:10
djtricky djtricky is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Tip: wat ik zelf heb gedaan is mijn pop3 mail accounts en hotmail in gmail gezet. Dit kan op www gmail.com. Hier kun je in je instellingen maximaal 5 andere mail accounts door gmail laten ophalen voor jou. Dan hoef je vervolgens alleen gmail en eventueel een zakelijke exchange account in je iphone en eventueel ipad te zetten. Vervolgens beantwoord ik met gmail met 1 van mijn pop 3 adressen als afzender. Dus mijn gmail adres blijft hierdoor uit het zicht. Er is wel een nadeel. Gmail download de pop boxen ongeveer ieder half uur.

Ook hotmail is als exchange in te stellen. Dan is de server uit mijn hoofd "m.hotmail.com"

Succes
  #10  
Oud 11-06-11, 04:04
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helibiker Bekijk bericht
Gmail is een hele goede,werkt uitstekend!
Het gaat om mail apps, niet om email aanbieders.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djtricky Bekijk bericht
Tip: wat ik zelf heb gedaan is mijn pop3 mail accounts en hotmail in gmail gezet. Dit kan op www gmail.com. Hier kun je in je instellingen maximaal 5 andere mail accounts door gmail laten ophalen voor jou. Dan hoef je vervolgens alleen gmail en eventueel een zakelijke exchange account in je iphone en eventueel ipad te zetten. Vervolgens beantwoord ik met gmail met 1 van mijn pop 3 adressen als afzender. Dus mijn gmail adres blijft hierdoor uit het zicht. Er is wel een nadeel. Gmail download de pop boxen ongeveer ieder half uur.

Ook hotmail is als exchange in te stellen. Dan is de server uit mijn hoofd "m.hotmail.com"

Succes
Dat is een goede optie! Ik heb zelf 2 Hotmail accounts, xx Gmail accounts en 1 Yahoo! account. Nou is het natuurlijk onzin om ze allemaal te gebruiken? Dus wat doe ik, 1 van mijn Gmails is mijn hoofd-account (tevens enige email met 2-step verificatie ter volledige bescherming). Aangezien ik met deze 3 services geëxperimenteerd heb kan ik nu gewoon uit m'n eigen instellingen uitleggen hoe en wat:

1. Hotmail account 2 stuurt email direct door naar Hotmail account 1 (je kan enkel naar andere Live ID's doorsturen).

2. Via POP3 haal ik met mijn Gmail account de Hotmail emails van Hotmail 1 op. Voor de makkelijkheid geef ik ze automatisch een label (in dit geval gewoon .....@hotmail.com zodat het duidelijk is).
POP-server: pop3.live.com. Poort: 995.
Het is heel makkelijk via Gmail in te stellen! Ik raad dit echt aan. Verder natuurlijk elke paar maanden op al je emails inloggen, zodat ze niet verwijderd worden en dat je nieuwe instellingen opmerkt & oude instellingen bevestigt.

3. Yahoo! instellingen biedt automatisch doorsturen van emails aan. Gmail ook. Dus alle Yahoo! en Gmail accounts sturen berichten door naar het hoofdaccount.

4. Op het hoofdaccount heb ik ingesteld dat ik berichten kan sturen onder de naam van deze andere emails:

Bij het beantwoorden van een bericht:
X Beantwoorden vanaf hetzelfde adres waar het bericht naartoe is verzonden
O Altijd antwoorden vanaf mijn standaardadres (nu .....@gmail.com)


Op deze wijze hoef je maar 1 email account te synchroniseren op je mobiel!
Ik weet niet of dit hierboven een beetje overzichtelijk geschreven staat, maar als er vragen zijn..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste / meest geschikte "kookboek" App voor mij? PalmBeer iPhone Apps 2 12-10-10 17:23
Meest betrouwbare unlock: Anysim of unlock.app? MP3-junky Archief 14 09-10-07 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.