//

Verzamelen van gegevens van gebruikers met schade door hoesje --> RADAR

Verzamelen van gegevens van gebruikers met schade door hoesje --> RADAR discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ook ik ben een van de iPhone 4 gebruikers met schade op zijn telefoon door gebruik van de gratis Apple bumper case. Hierop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-11, 17:29
jbos jbos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Exclamation Verzamelen van gegevens van gebruikers met schade door hoesje --> RADAR

Beste forummers,

Ook ik ben een van de iPhone 4 gebruikers met schade op zijn telefoon door gebruik van de gratis Apple bumper case. Hierop heb ik contact gehad met Apple (Customer Service), welke een technisch onderzoek hebben laten doen door de technische afdeling van Apple.

Ik werd hierover teruggebeld, met de mededeling dat de krassen niet door het hoesje kwamen, maar door vuil tussen telefoon en hoesje. Hierop heb ik aangevoerd dat als ik het hoesje niet zou gebruiken, ik dus ook geen krassen zou hebben. Apple wilde hier echter niks van weten en zei mij niet te kunnen helpen. Daarop heb ik ze gevraagd het rapport van de technische dienst op te sturen, maar uiteraard was dit ook geen optie. Apple kon simpelweg niks voor mij betekenen. Ronduit asociaal want indirect geven ze gewoon toe dat de schade door het hoesje veroorzaakt is.

Tevens heb ik Apple erop geattendeerd dat Nederlandse fora vol staan met consumenten die problemen hebben met het hoesje in combinatie met de iPhone 4. Ook hierop heb ik geen reactie gehad.

Graag wil ik met jullie een front vormen door gegevens te verzamelen van alle gebruikers van de iPhone 4 welke last hebben van schade door de gratis bumper case, waarop ik contact op zal nemen met diverse consumentenprogramma's, te beginnen bij RADAR.

Als we alle gegevens bij elkaar kunnen stoppen (met foto's) en we stappen naar RADAR dan is er grotere kans dat ze er aandacht aan dit probleem besteden. Zij hoeven dan zelf minder onderzoek te doen naar de omvang van het probleem, wat het voor de redactie interessanter maakt een item hierover te maken.

Post dus onderstaand je foto's en de klachten die je hebt met betrekking tot de krassen door het hoesje.

Stuur dezelfde informatie, dus:
- je naam
- duidelijke foto's van de schade
- omschrijving van je klacht
- werkend e-mail adres (en eventueel telefoonnummer)

naar bumpercase.iphone4@gmail.com

Dan zal ik een inventarisatie maken van het aantal problemen en kijken of we een punt kunnen maken bij de redactie van RADAR, en eventueel andere consumentenprogramma's.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1811.jpg‎ (37,5 KB, 81x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1812.jpg‎ (30,6 KB, 78x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1810.jpg‎ (35,8 KB, 72x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-11, 22:50
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard hoesjes

gaat dit niet erg ver om gelijk Herzenberg op apple af te sturen

er zit vaak in je broek gruis of zand dat komt tussen je hoesje en dat gaat krassen heb je een verzekering ?
dan kun je hem voor bijna gratis laten maken alleen kost het wat eigen risico

als ik apple was zou ik op deze manier niks meer gratis aanbieden als het toch niet gewaardeerd wordt door een groep van je klanten
  #3  
Oud 24-02-11, 00:08
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...umpercase.html
  #4  
Oud 24-02-11, 00:38
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Ik voorzag dit al en heb m'n gratis bumper case destijds nieuw verkocht.
De iPhone blijft het mooist door er gewoon voorzichtig mee om te gaan. In je binnenzak of broekzak loopt hij echt geen schade op, zolang je er maar geen sleutel, aansteker of ander krassend voorwerp bij stopt.
Ik heb alle generaties iPhone gehad en ze zien er nog allemaal onberispelijk uit. Niet als nieuw, maar met gebruikssporen, zoals bij alle gebruiksvoorwerpen gewoonlijk is.
  #5  
Oud 24-02-11, 01:34
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Waarom moet men Apple altijd in bescherming nemen? Apple heeft een onwijs slechte service en hier kom je alleen achter als je zelf problemen krijgt met apple producten.
  #6  
Oud 31-05-11, 23:17
mr-iphone mr-iphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: groningen
Berichten: 20
Standaard

Is hier verder nog ooit iets mee gedaan?!.. ik heb hier ook enorm veel schade aan over gehouden !!
  #7  
Oud 31-05-11, 23:35
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

ik denk dat herzenberg het er erg druk mee heeft
  #8  
Oud 01-06-11, 13:56
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Uitgebreide tests door deskundige heeft aangetoond, dat je een beetje dom bent, als je denkt dat je Apple de schuld kan geven.
ik zou de gemeente reiniging er op aanspreken over het straatvuil wat in jouw broekzak terecht komt en dit de iPhone beschadigd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schade door iphone hoesje Thessa123 iPhone accessoires en onderdelen 1 24-09-10 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.