//

Smurfs Village

Smurfs Village discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de laatste tijd nogal problemen met mijn provider, sms'en versturen lukt niet en bellen evenmin. Nu heeft mij provider mij aangeraden om mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-12, 16:51
Cindy2000 Cindy2000 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard Smurfs Village

Ik heb de laatste tijd nogal problemen met mijn provider, sms'en versturen lukt niet en bellen evenmin.
Nu heeft mij provider mij aangeraden om mijn Iphone te recetten, nu dat heb ik ook gedaan.
Reserve-kopie gemaakt enzo, maar als ik nu mijn smurfs-village open mag ik terug van level 1 beginnen.
Heeft iemand hier een oplossing voor, om terug te komen bij het level waar ik gebleven was?

Op google heb ik al opgezocht, en gsm uitzetten en terug aan werkt niet...
Nog een ander probleem is dat ik smurfberries gekocht had. (Nu dat is het minste van mijn zorgen ^^)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-12, 13:26
mayawandelt mayawandelt is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 62
Cool

Oei, lijkt me vreselijk ! Ik zit in level 26. Lijkt me niet leuk om helemaal te herbeginnen. Hopelijk vind iemand snel een oplossing !!! Smurfberries heb ik nog nooit aangekocht. Het lijkt me wel aanlokkelijk, maar ik weet niet hoe je het moet doen (en da's misschien wel beter zo).
  #3  
Oud 08-03-12, 14:30
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Zitten de voortgangsinstellingen niet in je back-up? Zo niet, dan is er niets aan te doen.
  #4  
Oud 14-03-12, 12:10
maurader maurader is offline
• iOS 5.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Beernem
Berichten: 15
Standaard

Jailbreaken die handel en i** c****r installeren via cydia... Oneindig smurfberries
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Smurf Village jantwerpen iPhone Games 89 30-06-13 11:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:45.