//

Rage of Bahamut

Rage of Bahamut discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Rage of bahamut is een spel voor Iphone of Ipad. De bedoeling van het spel is om kaarten te verzamelen en te ruilen om zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-12, 21:29
bananajoy bananajoy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Standaard Rage of Bahamut



Rage of bahamut is een spel voor Iphone of Ipad. De bedoeling van het spel is om kaarten te verzamelen en te ruilen om zo de meest sterke en zeldzame kaarten te bemachtigen. Elke dag krijg je een gratis 'cardpack' waar je een kaart uit kan halen. Bovendien krijg je zogeheten 'friendshippoints' als je andere mensen in het spel een bericht stuurd waarmee je ook weer gratis cardpacks mee kan halen.
Bovendien zijn er veel events waarmee je kaarten kan winnen door hoog te scoren door tegen andere spelers te vechten of door hoog in de quest te komen.

De Kaarten:
In het spel zijn er veel verschillende kaarten. In totaal al bijna 900 kaarten die je aan je 'archive' kan toevoegen door ze ooit bemachtigd te hebben. Elke kaart heeft een bepaalde aanvals kracht en verdedigingskracht. Deze stats bepalen of je een gevecht met een andere speler of een boss wint of verliest. Verder hebben sommige kaarten nog een bepaalde 'skill' die erg hulpzaam kunnen zijn in een gevecht. Vaak bufferen deze effecten je aanval of verdediging, of verlagen de aanval/verdediging van de tegenstander, maar ook kunnen ze handig zijn in bepaalde events door bijvoorbeeld sterker te zijn tegen draken of eindbazen.



Er zijn verschillende soorten kaarten. Normal, High normal, Rare, High rare, Super rare, Special Super rare en binnenkort wordt waarschijnlijk een nieuwe nog zeldzamere groep de Legends uitgebracht. Het is de bedoeling om natuurlijk zo'n sterk en zeldzaam mogelijk deck te vormen door te ruilen en mee te doen aan events. Het aantal sterren links onder aan de kaart geeft de zeldzaamheid aan.
Het is verder in het spel mogelijk om legend card packs te kopen voor geld die je verder kunnen helpen. Dit helpt inderdaad zeer maar het leuke hieraan vind ik persoonlijk dat het de betalende speler niet erg bevoordeeld. Gratis spelende spelers zitten net zo goed in de top als betalende spelers.



Orders
In het spel is het mogelijk om een bepaalde Order te maken of te joinen waardoor je samen informatie kunt delen en chatten in een forum gedeelte. Ook vecht je samen in je order in de holy wars die ik later iets verder uitleg. Bij orders kunnen spelers Rupies doneren (het geld in het spel) waardoor de order groter wordt en er zelfs muren of boosts gebouwd kunnen worden die de aanval/verdediging van je kaarten verhogen en die de spelers beschermen in een oorlog.

Enhancing
Kaarten kunnen sterker gemaakt worden door ze te Enhancen. Bij enhancing offer je andere kaarten op om de aanval/verdediging van een andere kaart te verbeteren. Hierbij krijgen kaarten een hoger level. Elk zeldzaamheidsniveau kaart heeft een ander maximum level (Normals lvl 20, highnormals lvl 30, rares lvl 40...). Wanneer dit hoogste level is bereikt is de kaart max enhanced en de kaart dus het sterkste is. Bovendien is een gemaxte kaart handig als je deze wilt "evolven' aangezien er dan een hoger percentage van de aanval/verdediging bij wordt opgeteld. evolven zal ik zometeen nog even kort toelichten. Bovendien is het ook mogelijk om het skill level van een kaart te verhogen waardoor dat effect sterker wordt. Dit kan gebeuren door het met een andere skill kaart te enhancen.

Evolving
Het ruilen binnen het spel is nog meer gestimuleerd door het mogelijk te maken om kaarten te evolven. Dit gebeurd door twee dezelfde kaarten samen te voegen waardoor er een sterkere nieuwe kaart ontstaat. Elke kaart heeft 4 niveaus: normaal, +, ++ en de final form. Door slim te evolven en eerst te enhancen kunnen er zeer sterke kaarten gemaakt worden. Het ruilen in de game gebeurd dus ook zeer actief wat de spel ervaring naar mijn ervaring verbeterd

Kaarten ruilen
Het is zeer makkelijk om in het spel te ruilen door bij een andere speler op het profiel op trade te klikken. Hier kan je aangeven of je kaarten, items, of rupies wilt ruilen


Events
De makkelijkste manier om goede kaarten te bemachtigen is om mee te doen aan events. Hierbij wordt een ranglijst bijgehouden en kun je door een bepaalde rang te krijgen een reward krijgen.



Vaak wordt er om en om afgewisseld tussen een normaal event en de zogeheten "Holy wars" in holy wars moet je met je Order vechten tegen andere Orders in een uur lang durend oorlogje wat 2 dagen lang gedaan kan worden tegen verschillende Orders. Op deze manier wordt er ook een ranking gemaakt en krijgen de beste orders en individuele spelers kaarten/items.




Battle
In het spel is het mogelijk om tegen andere spelers te vechten. Dit kan bijvoorbeeld voor een event (in een holy war) maar ook buiten events om rupies te stelen, treasures te stelen, voor de lol en om jezelf in een hogere ranking te plaatsen. Je hebt de zogenaamde battle rankings waarbij je tittels kan verdienen door tegen veel andere spelers gewonnen te hebben en vaak in een hoge ranking hebt gestaan in de dag top rankings.




Conclusie
Dit is een zeer uitgebreid en leuk spel om te spelen en ik doe het met veel plezier. Er valt nog ontzettend veel meer over te vertellen maar ik wacht eerst even af of er wel interesse in is. Mocht dit het geval zijn dan vul ik het graag aan met meer informatie

Als je het spel wilt spelen moet je zoeken in de Android market of in de app store naar Rage of bahamut
Makers: cygames
host bedrijf: Mobage

Als jullie meer vragen hebben hoor ik het graag

Laatst gewijzigd door XIII; 02-07-12 om 21:31. Reden: Referral code/link verwijderd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-12, 13:29
er1ck er1ck is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 32
Standaard

Ik heb een paar spellen op mn iphone gespeeld (o.a. flightcontrol en plants vs zombies), maar dit spel (Rage of Bahamut) is echt de bom! De hele dag heb je er lol mee. Het toffe vind ik dat het spel super veel omvattend is. Als je het spel beter leert spelen komt er veel tactiek bij kijken, je kan lid worden van orders (met groepen tegen elkaar vechten), je moet uiteindelijk veel ruilen en je eigen plan trekken hoe je het snelst een mooie deck aan kaarten kan verzamelen.


Als je vragen over het spel hebt kan je me een berichtje via dit forum sturen, dan help ik je op weg!

Verder kan je even kijken op Login voor nog meer tips, dat is zon beetje het beste en meest omvattende forum.

Veel speel plezier!

Matz, 'Er1Cky' (RoB nickname)

Laatst gewijzigd door XIII; 03-08-12 om 14:14. Reden: Referral code verwijderd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rage of Bahamut Sk4real iPhone Games 0 15-06-12 21:57
Rage (HD) Wook iPhone Games 2 23-11-10 23:34
RAGE ghaghamashibaba iPhone Apps 0 19-11-10 01:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.