//

Hadur

Hadur discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was op zoek in de APP store naar een GPS spel die de wereld in vakjes verdeelde en waar je, al wandelend of fietsend, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-13, 21:43
ebaiba ebaiba is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard Hadur

Ik was op zoek in de APP store naar een GPS spel die de wereld in vakjes verdeelde en waar je, al wandelend of fietsend, op gebiedjes in kunt loggen.

Soort Geocaching, maar dan virtueel.

Ik vond ongeveer 400 APP's die GPS gerelateerd waren en in de laatste 100 vond ik de APP Hadur .. tsja, wie zoekt zo diep???

De APP werkt precies zoals ik het me heb voorgesteld, je kunt in elk gebied ter wereld (een gebied meet ca. 100x200 meter) 1x per 24 uur inloggen.

De APP is door een aantal Hongaren gemaakt en 90% van de gebruikers is er Hongaar..

Op de kaart van Hongarije vormen ze groepen en doen er een soort landjepik mee.

Ik vind het een fascinerende APP en wil hem graag met jullie delen.

Helaas loopt de pagina met rankings nog wel eens via de server vast, daar wordt aan gewerkt.

Ik zou het wel grappig vinden als we er wat Nederlanders en Belgen bij krijgen die ook gaan inchecken.

De APP heet Hadur, is gratis.

Have Fun!

Laatst gewijzigd door ebaiba; 09-05-13 om 21:44. Reden: tekst foutje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.