//

[Review] FallDown! 2

[Review] FallDown! 2 discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) FallDown! 2 Een aantal jaar geleden toen ik nog op de middelbare school zat had ik een grafische rekenmachine. Op die rekenmachine kon je naast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-05-13, 00:20
Metieske Metieske is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 14
Post [Review] FallDown! 2

FallDown! 2

Een aantal jaar geleden toen ik nog op de middelbare school zat had ik een grafische rekenmachine. Op die rekenmachine kon je naast rekenen ook spelletjes spelen. Één van die spelletjes die ik op mijn rekenmachine geïnstalleerd had was een spel met een balletje die je door verschillende vloeren naar beneden moest rollen voordat het scherm je inhaalde.
Het was een ontzettend verslavend spelletje vanwege de snelheid van het spelletje en vanwege de onderlinge concurrentie in de klas.

Ik was dus ook erg blij toen ik zag dat er een versie van dit spelletje in de appstore stond.
Het concept is hetzelfde gebleven: rol de bal naar beneden en probeer zo de laser die achter je aan zit voor te blijven.
De besturing is ook erg simpel, druk aan de linker kant van het scherm om naar links te rollen en aan de rechterkant van het scherm om naar rechts te rollen. Je kunt er ook voor kiezen om de besturing in te stellen op “Tilt”, dan moet je je scherm kantellen om de bal te bewegen. Deze besturing werkt ook goed alleen heb je veel minder controle dan wanneer je de bal bestuurt door op het scherm te drukken.

Op je weg naar onder zul je onder andere powerups en bommen tegenkomen. Deze bommen zorgen er voor dat je tijdelijk vertraagd waardoor de laser dichterbij kan komen en het voor jou moeilijker wordt om eraan te ontkomen.
Ook liggen er kleine sterretjes op de vloeren die je kunt verzamelen om bijvoorbeeld een andere bal te kopen of de achtergrond aan te passen.

Dit spel is nog steeds net zo leuk als een aantal jaar geleden op mijn rekenmachine. Een gemiddeld potje duurt nog minder dan een minuut waardoor het erg aanstekelijk is om nog snel even een potje te spelen.
Wat ik wel nog mis is facebook integratie zodat je de scores van al je vrienden kunt zien, op dit moment is dit alleen mogelijk met je game center vrienden.


Download: FallDown! 2 https://itunes.apple.com/nl/app/falldown!-2/id624777107 (Gratis)



Ik ben sinds kort begonnen met het reviewen van apps. Graag hoor ik jullie mening na het lezen van mijn review, de sterke punten en/of punten die verbeterd kunnen worden.

Metieske

Laatst gewijzigd door Metieske; 16-05-13 om 01:29.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-13, 19:17
gamertje gamertje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 55
Standaard

Heey leuke review,

Vroeger vaak fall down (1) gespeeld op de ipod. Misschien leuk om aan te geven wat er is veranderd ten opzichte van versie 1?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS Review Undertaxxx iPhone algemeen 9 23-01-10 21:38
Iphone review van mobile-review.com konijntje iPhone algemeen 0 21-01-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.