//

[Review] Dead Ahead

[Review] Dead Ahead discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Dead Ahead Dead Ahead is een nieuwe endless runner van de makers van Parking Mania maar dit is echter geen endless runner zoals je die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-13, 01:58
Metieske Metieske is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 14
Standaard [Review] Dead Ahead

Dead Ahead

Dead Ahead is een nieuwe endless runner van de makers van Parking Mania maar dit is echter geen endless runner zoals je die eerder hebt gezien.

In deze game speel je iemand die de zombie apocalypse heeft overleefd en is het jouw doel om zo lang mogelijk uit de handen van de zombies te blijven. Je bent uitgerust met een scooter en een pistool en verder ben je op jezelf aangewezen.

Onderweg zul je allerlei soorten obstakels tegenkomen zoals zombies en auto’s. De auto’s dienen ontweken te worden maar de zombies kunnen overreden worden en deze zullen dan uit elkaar springen wat het erg leuk maakt. Daarbij komt nog dat er zombies achter je aan rennen die jou van je voertuig af proberen te trekken. Deze kun je op afstand houden door meer snelheid te maken of door ze gewoonweg dood te schieten.
Ook liggen er onderweg powerups die je kogels tijdelijk sterker maken of je even een korte boost geven.

Wanneer de game voorbij is verschijnt er een scherm die de statistieken van afgelopen game laat zien. Ook laat deze zien hoeveel munten je hebt verdient en kan gaan uitgeven in de garage om nieuwe wapens of voertuigen te kopen. Hoe deze munten verdiend worden is echter onduidelijk.

Dead Ahead is een leuke verslavende game die echt iets toe voegt aan het al overvolle endless runner genre.




Downloaden: Dead Ahead (Gratis, Universeel, iOS 4.3+)



Ik ben sinds kort begonnen met het reviewen van apps. Graag hoor ik jullie mening na het lezen van mijn review, de sterke punten en/of punten die verbeterd kunnen worden.

Metieske

Laatst gewijzigd door Metieske; 28-05-13 om 14:54.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-13, 09:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Overvloedig en foutief gebruik van het persoonlijk voornaamwoord "je" (tweede persoon enkelvoud) in de onderwerpsvorm, voorwerpsvorm en bezitsvorm. Dat is dus een heel zwak punt dat zeker voor verbetering vatbaar is.
  #3  
Oud 24-05-13, 10:07
Metieske Metieske is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 14
Standaard

Timosha, bedankt voor je reactie.
Ik heb de review nog eens doorgelezen en zag dat ik inderdaad erg van het woordje "je" gebruikte. Ik heb het dus direct even aangepast.
  #4  
Oud 24-05-13, 10:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metieske Bekijk bericht
Ik heb het dus direct even aangepast.
Men kan "je" als onbepaald voornaamwoord gebruiken maar liefst niet te veel anders leest een artikel, voor een breed publiek, als een persoonlijke brief. Een onpersoonlijke stijl is beter (denk ik).

Succes verder
  #5  
Oud 24-05-13, 16:13
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Nu de w achter 'jou' nog even plaatsen waar nodig (bezittelijk voornaam woord) en foutjes als 'over ... overreden' (dubbelop) verhelpen....

Tip: laat je tekst door iemand anders lezen, dat helpt taalvoudjes voorkomen, en eventuele onduidelijkheden in je verhaal.

Leuk initiatief, ga vooral door!
  #6  
Oud 24-05-13, 16:37
Metieske Metieske is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 14
Standaard

Bedankt voor je feedback!
Ik lees altijd voor het posten zelf altijd goed mijn tekst door en gooi het door een spellingchecker en af en toe laat ik het inderdaad ook door iemand anders lezen.
Alleen was daar vannacht rond een uur of 1 niet meer echt iemand voor te vinden . En ik wou hem natuurlijk wel zo snel mogelijk posten en niet wachten tot vanochtend zodat er al een hoop andere reviews over deze game waren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Dead ...or Alive ...? hansIphone3g Jailbreak 9 17-11-11 21:07
Phone be dead Sick Mic iPhone algemeen 2 06-09-09 12:14
WWDC 2009 Banners: 'One Year Later, Light-Years Ahead' Bomans Chat en geruchten 9 09-06-09 10:07
Dead strip hallonozems iPhone algemeen 0 19-08-08 21:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.