//

Tiny Tower op meerdere devices

Tiny Tower op meerdere devices discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb een vraagje. Ik wil graag Tiny Tower op mijn iPhone spelen, maar wil wel met dezelfde toren spelen die op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-13, 22:03
Cheetah Cheetah is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 8
Standaard Tiny Tower op meerdere devices

Beste lezers,

Ik heb een vraagje. Ik wil graag Tiny Tower op mijn iPhone spelen, maar wil wel met dezelfde toren spelen die op mijn iPod staat. Op mijn iPhone lukt dat echter niet. De game vraagt niet of ik de toren kan restoren. Gebruik wel hetzelfde game center account. En heb echt al alles geprobeerd.
Kan iemand mij hiermee helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-13, 22:00
Welkers Welkers is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

Ha Cheetah, ik zou het niet weten maar misschien is het handiger zoiets op een forum van een gaming website te vragen?

Ik las daar trouwens ook over een nieuwe Star Wars game die op Tiny Tower gebaseerd is, verwachten jullie dat het net zo leuk gaat worden?
  #3  
Oud 18-11-13, 20:18
Cheetah Cheetah is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 8
Standaard

Heb ook al op site van ontwikkelaar gekeken 'NimbleBit', heb die instructies opgevolgd, maar dat helpt niet.... gek genoeg kreeg ik op mijn ipod wel het bericht om het te restoren. Maar iPhone wil ie niet pakken.

En die Star Wars die op Tiny Tower gebaseerd is, vind ik persoonlijk wel geinig spel.Paar dingen zijn er anders, maar jah, Tiny Tower blijft leuker.
Reageren

Labels
app, game, iphone, tiny, tower



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tiny Tower omthoud geen gegevens mathijs666 iPad Games 10 05-11-11 19:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.