//

gift van een vriend voor apps te kopen

gift van een vriend voor apps te kopen discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg van een vriend uit het verenigd koninkrijk een gift van 10 pounds maar nu klik ik op redeem en het zegt dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-06-14, 18:53
reverser reverser is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: antwerpen
Berichten: 52
Standaard gift van een vriend voor apps te kopen

Ik kreeg van een vriend uit het verenigd koninkrijk een gift van 10 pounds maar nu klik ik op redeem en het zegt dat ik alleen via het vk winkel er iets kan mee doen en ik wil er apps mee kopen (ik ben in België geregistreerd ...

Iemand een oplossing

Dank bij voorbaat
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-06-14, 18:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reverser Bekijk bericht
Iemand een oplossing
Een Brits (UK) iTunes account aanmaken.
  #3  
Oud 06-06-14, 19:14
reverser reverser is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: antwerpen
Berichten: 52
Standaard

Maar het is gezonden naar mijn email en ik kan toch geen nieuw account maken met een andere email
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een Brits (UK) iTunes account aanmaken.
  #4  
Oud 06-06-14, 19:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reverser Bekijk bericht
Maar het is gezonden naar mijn email en ik kan toch geen nieuw account maken met een andere email
Het maakt niet uit naar welk mail adres die Britse voucher verstuurd is. Je kan die voucher alleen gebruiken in de Britse App Store. Dus, maak met iTunes een Brits iTunes account aan (met om het even welk nieuw mail adres).

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 06-06-14 om 19:40. Reden: Schreifvauten
  #5  
Oud 06-06-14, 20:37
reverser reverser is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: antwerpen
Berichten: 52
Standaard

Aangezien ik nog 0.66€ staan heb kan ik niet veranderen zegt het en ik kan niets kopen voor 0.66€ wat nu te doen ????
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het maakt niet uit naar welk mail adres die Britse voucher verstuurd is. Je kan die voucher alleen gebruiken in de Britse App Store. Dus, maak met iTunes een Brits iTunes account aan (met om het even welk nieuw mail adres).
  #6  
Oud 06-06-14, 20:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reverser Bekijk bericht
...wat nu te doen ????
Nogmaals:

Citaat:
Je kan die voucher alleen gebruiken in de Britse App Store. Dus, maak met iTunes een Brits iTunes account aan (met om het even welk nieuw mail adres).
Maak een nieuw Hotmail of Gmail mail account aan gebruik dat als Apple ID voor een nieuw account in de Britse App Store. Je kan ook een alias op een bestaand Hotmail of Gmail account gebruiken.

Je moet eerst uitloggen uit de Belgische App Store en dan een nieuw account aanmaken in de Britse App Store.

Succes gewenst.
  #7  
Oud 06-06-14, 22:55
reverser reverser is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: antwerpen
Berichten: 52
Standaard

Vriendelijk bedankt timosha, het is me gelukt Btw als ik nu terug overschakel naar mijn vroegere log in blijven de apps daar dan ook in die ik gekocht heb
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nogmaals:

Maak een nieuw Hotmail of Gmail mail account aan gebruik dat als Apple ID voor een nieuw account in de Britse App Store. Je kan ook een alias op een bestaand Hotmail of Gmail account gebruiken.

Je moet eerst uitloggen uit de Belgische App Store en dan een nieuw account aanmaken in de Britse App Store.

Succes gewenst.
  #8  
Oud 07-06-14, 08:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reverser Bekijk bericht
Btw als ik nu terug overschakel naar mijn vroegere log in blijven de apps daar dan ook in die ik gekocht heb
Ja, natuurlijk. Wij hebben hier vijf (5) App Store Accounts. Moeder de vrouw van F en NL en ik van B, D en USA. Er gaat niets verloren als je van het ene naar het andere account wisselt.
  #9  
Oud 08-06-14, 12:19
reverser reverser is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: antwerpen
Berichten: 52
Standaard

Hartelijk bedankt voor je info timosha btw nog een vraagje.Ik ga binnen 2 weken overschakelen van een 4 s iphone naar een 5c, kan ik als ik nu een volledige reserve kopie maak van mijn 4 s op i tunes kan ik daarna de nieuwe 5c aansluiten en de reservekopie overzetten naar de 5c zodat alles van mijn 4s op mijn 5c staat ????
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, natuurlijk. Wij hebben hier vijf (5) App Store Accounts. Moeder de vrouw van F en NL en ik van B, D en USA. Er gaat niets verloren als je van het ene naar het andere account wisselt.
  #10  
Oud 08-06-14, 12:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reverser Bekijk bericht
Ik ga binnen 2 weken overschakelen van een 4 s iphone naar een 5c, kan ik als ik nu een volledige reserve kopie maak van mijn 4 s op i tunes kan ik daarna de nieuwe 5c aansluiten en de reservekopie overzetten naar de 5c zodat alles van mijn 4s op mijn 5c staat ????
Synchroniseer de iPhone 4S met iTunes en vink "versleutelde reservekopie" aan. Dan worden alle paswoorden mee opgenomen in de backup. Als je die synchronisatie/backup met iTunes terugzet op de iPhone 5c wordt dat een clone van de 4S.
  #11  
Oud 08-06-14, 19:30
reverser reverser is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: antwerpen
Berichten: 52
Standaard

Thanx Timosha you rule
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Synchroniseer de iPhone 4S met iTunes en vink "versleutelde reservekopie" aan. Dan worden alle paswoorden mee opgenomen in de backup. Als je die synchronisatie/backup met iTunes terugzet op de iPhone 5c wordt dat een clone van de 4S.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes Gift Card online kopen? MarioG Koopinformatie Nederland 49 24-11-14 14:00
ik heb een vraag over kortere Wi-Fi op mijn iphone dan die van mijn vriend julian7701 iPhone algemeen 7 23-08-13 13:02
filmpje over vervangen iPhone (alsof je een vriend wegdoet) macleentje Chat en geruchten 1 19-06-13 13:21
iPhone kopen 180 euro vriend the doctor1986 Koopinformatie Nederland 9 18-04-09 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:35.