//

Unreal Engine 3.0 op iPhone. (Nieuws en geruchten.)

Unreal Engine 3.0 op iPhone. (Nieuws en geruchten.) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Gewoon een voorstel voor een soort nieuws en geruchten topic over de Unreal Engine 3 op de iPhone. Denk dat velen die wel van goeie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-04-10, 13:46
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Question Unreal Engine 3.0 op iPhone. (Nieuws en geruchten.)

Gewoon een voorstel voor een soort nieuws en geruchten topic over de Unreal Engine 3 op de iPhone. Denk dat velen die wel van goeie spellen houden op mobieltjes de YouTube video wel hebben gezien van een Epic Games medewerker die een demo draaide van een compatibel gemaakte Unreal Engine 3 op z'n iPhone 3GS. Ik vraag mij dus af of er ook nog anderen zijn die ook naar meer nieuws uitkijken betreft de Unreal Engine voor iPhone. Ben zelf in ieder geval heel benieuwd en hoop echt ook dat er binnenkort meer bekend over wordt.

Ik had in ieder geval begrepen dat Epic Games de engine nog aan het tweaken is en dat ze als het allemaal lukt van plan zijn om licenties aan andere spellen makers te verkopen. Nou weet ik alleen niet of Epic Games nou ook iets zelf gaat maken voor de iPhone en/of ze dus een handvol van hun top games gaat porten naar de iPhone. (Unreal Tournament 3, Gears of War, Mass Effect. (Die laatste is van Bioware, maar ok.)) Ik zelf hoop wel dat ze op z'n minst UT3 porten, mits goed geport uiteraard, 't zou betekenen dat er nog meer goeie shooter in de App Store verwacht kunnen worden. Zover ik weet is N.O.V.A. zo'n beetje de beste met nog een paar andere, maar dat is het zo'n beetje.

In ieder geval, mocht deze topic een goed idee zijn, dan zal ik de titel en opening-post wat aanpassen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-10, 14:55
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

Topic mag je gewoon aanmaken hoor

// Bij deze verplaats naar AppStore Programma's en de topic-titel aangepast.

Voor jou alle vrijheid om je openingspost aan te passen
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 02-09-10, 23:14
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

Vet, Epic Citadel lijkt het begin in te luiden van de komst van UE 3 voor iPhone, en we kunnen gauw genoeg het resultaat van Project Sword verwachten begreep ik. Hoop alleen niet dat het een iPhone 4 only game wordt. Gezien de demo op de 3GS op sommige plekken ietsje hapert, weet ik niet of het goed blijft gaan als er ook nog NPC's en losse objecten in het spel komen, misschien worden de levels wat kleiner? Weet iemand of Epic Games al een exacte datum heeft voor de release van Project Sword?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Epic Games maakt Unreal Engine voor iPhone! borgqueenx iPhone Apps 0 22-12-09 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39.