//

back-up game data.

back-up game data. discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, Even een vraag m.b.t. het saven van game-data! Ten eerste: Heb zelf een 3G, firmware 3.1.2 Nu wil ik (aangezien de JB er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-10, 11:25
Flock Flock is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 59
Standaard back-up game data.

Beste iPhoners,

Even een vraag m.b.t. het saven van game-data!
Ten eerste: Heb zelf een 3G, firmware 3.1.2

Nu wil ik (aangezien de JB er is) over naar 3.1.3 en een volledige restore doen..en dan configureren als een nieuwe iPhone, aangezien ik mijn oude apps en troep niet meer terug wil, maaaaaar er is één spel dat ik absoluut niet kwijt wil!

Angry Birds, heb tot nu alle levels met 3 sterren behaald en er komen nog levels aan, dus wat te doen om dit veilig te stellen?
Kan ik de game-map gewoon kopieeren via ssh en dan na de restore terug zetten?

Ik hoor graag van jullie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-10, 17:11
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Gooi voordat je gaat updaten eerst alles eraf wat je straks niet meer wilt gebruiken. Maak daarna een reservekopie en zet die na de update terug. Grote kans (geen garantie!) dat je van Agry Birds de de data behoudt.

De meeste games komen na het terugzetten van de backup terug met de juiste data, maar nogmaals, er is geen garantie dát het nu ook werkt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen Melle123 Koopinformatie Nederland 1 20-05-10 17:50
Backup game-data! Flock iPhone Apps 1 13-05-10 13:14
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit MacShack Ontwikkelen voor iOS 2 16-02-10 17:06
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar Lop iPhone algemeen 2 12-01-09 15:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.