//

Critical Wave

Critical Wave discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Even voorstellen, ik ben een van de developers van Critical Wave, een dual stick shooter voor de iPhone. Ik moet eerlijk zeggen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-10, 15:29
Narf Narf is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Critical Wave

Hey allemaal,

Even voorstellen, ik ben een van de developers van Critical Wave, een dual stick shooter voor de iPhone.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze site helemaal over het hoofd had gezien ten tijde van de release, alweer een paar maanden terug, anders had ik al veel eerder gepost. Maar goed, nu dus alsnog

Ik hoor altijd graag van mensen wat ze van het spel vinden, dus als jullie het spel al eens gespeeld hebben en er iets over kwijt willen hoor ik het graag

- Narf
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-10, 16:44
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narf Bekijk bericht
Hey allemaal,

Even voorstellen, ik ben een van de developers van Critical Wave, een dual stick shooter voor de iPhone.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze site helemaal over het hoofd had gezien ten tijde van de release, alweer een paar maanden terug, anders had ik al veel eerder gepost. Maar goed, nu dus alsnog

Ik hoor altijd graag van mensen wat ze van het spel vinden, dus als jullie het spel al eens gespeeld hebben en er iets over kwijt willen hoor ik het graag

- Narf
ah zo te zien heb je een kloon gemaakt op geometry wars. waarom is die van jullie leuker/beter dan geometry wars.
  #3  
Oud 02-07-10, 16:52
Narf Narf is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

In controls en grafische stijl zijn we zeker gevolgd in de voetstappen van geo wars, qua gameplay zijn we daarentegen ver afgeweken van wat je van geo wars gewend bent.
Een eigen wapen systeem met upgrades en powerups, vijanden die zich op een andere manier gedragen en boss fights maken het spel een heel ander beestje.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Samsung Wave Stucks iPhone algemeen 5 12-09-10 13:41
Google Wave ChiTheDesigner iPhone Apps 2 07-07-10 15:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.