//

Iphone gaming?

Iphone gaming? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat verwachten jullie, zal gaming altijd blijven bestaan voor de iphone, dus zullen er in de toekomst steeds meer en betere games op de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-10, 19:18
Idol Idol is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard Iphone gaming?

Wat verwachten jullie, zal gaming altijd blijven bestaan voor de iphone, dus zullen er in de toekomst steeds meer en betere games op de iphone komen? of zal de ipad die taak meer opzich nemen en zal de iphone nooit echt een device worden om echt goede games op te spelen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-10, 01:30
Banned Banned is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 31
Standaard

Gaming.. voor iphone.. uhm nee. Het is heel persoonlijk, er zijn vrij weinig games voor iphone. Games zijn voor mij, bv. WoW, Final Fantasy XIII, Fallout 3, uitgebreid en veel uren plezier. Wat iphone heeft zijn spelletjes, zoals labyrint, zenonia.
Maar ontopic, tuurlijk zal spelletjes voor iphone altijd bestaan, het is volgens mij ook een van de redenen waarom mensen iphone kopen, tenminste dat geldt voor mij. Laatste tijd zie ook vaker dat er meer 'games' uit andere consoles 'geported' naar iphone, zoals ff 1 en 2, civilization. Dus ik denk wel dat steeds betere games/spelletjes op de iphone/ipad komen, maar vergeet niet, iphones/ipads zijn niet gemaakt alleen voor spelletjes. Maar goed, je kan de toekomst niet voorspellen, dus alles kan gebeuren
  #3  
Oud 28-09-10, 21:39
sapermun sapermun is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 74
Standaard

de iphone is gemaakt om iet-of-wat zware apps te runnen, of dat nu games zijn of niet. er zijn wel meer spelletjes dan labyrint en zenonia-like games hoor. ook mmorpg's die momenteel weliswaar niet het niveau halen van de "legendarische" world of warcraft, maar het is natuurlijk nog altijd geen pc ook he.

ik zie in de toekomst misschien nog wel iets komen waar de iphone het hart van je pc kan worden, met wat extra poortjes om een scherm en dergelijk aan te hangen.. maar daar zijn we nog enorm ver van verwijdert. Alhoewel, kijk eens terug naar het nokia 3310 tijdperk dat is ook nog maar +- 1decenia geleden en kijk eens wat een verandering al ondertussen op technologisch(in dit geval mobiel) vlak! binnen nog 1decenia zullen we op diezelfde manier mss terugkijken op de iphone 4 als ordinaire rommel waarvan je dan denkt:"hoe kon dat ding nu ooit mij zolang bezighouden?!"

games zullen er altijd zijn natuurlijk. betere games in de toekomst?-natuurlijk.. alleszinds geen slechtere he

Laatst gewijzigd door sapermun; 28-09-10 om 21:42.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Gaming Console?!? SlickAxe Archief 4 10-03-08 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.