//

Plants vs Zombies / PvZ

Plants vs Zombies / PvZ discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben groot fan van PvZ en heb gister op de terugweg vanaf mijn vakantiebestemming ontdekt dat er weer veel nieuwe achievements zijn te halen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-10, 20:57
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard Plants vs Zombies / PvZ

Ik ben groot fan van PvZ en heb gister op de terugweg vanaf mijn vakantiebestemming ontdekt dat er weer veel nieuwe achievements zijn te halen. Echter heb ik daarvoor nooit die achievement kunnen winnen met de gargantaurs.

Nu zijn er weer een aantal achievements waarvan ik niet weet hoe ik deze moet behalen.

Heeft iemand hier een walkthrough oid voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-10, 13:45
Parakeet Parakeet is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Heb hetzelfde probleem... Iemand een gouden tip? Super game trouwens!!
  #3  
Oud 03-10-10, 15:43
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

Inderdaad me 2 zelfde probleem
ik ben benieuwd of iemand dit op kan lossen ?
  #4  
Oud 11-10-10, 20:48
Baassie Baassie is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard

Wat betreft de achievement waarbij je 2 Gargantuars met Corn Cob Missiles moet verslaan (Popcorn Party); ik heb het net eventjes geprobeerd en meteen geslaagd.

Ik ben als volgt te werk gegaan:

- Ga naar Quick Play
- Kies Roof
- Kies het laatste (meest rechtse) level met de Gargantuar in beeld
- Kies als planten:
* Sunflower
* Cabbage-Pult
* Kernel-Pult
* Melon-Pult
* Winter Melon
* Flower Pot
* Squash
* Jalapeno
* En als laatste de benodigde Cob Cannon

Mocht je maar 8 slots hebben om planten te kiezen, dan zou ik de Jalapeno overslaan (hoewel hij mogelijk handig zou kunnen zijn).
Wat ook nog een extra voordeel kan zijn is een Garden Rake in de Shop kopen, zodat de eerste zombie door de Garden Rake gedood wordt en jij meer tijd hebt om nog een Sunflower te planten (ik begin in dat geval met eerst 4 Sunflowers te planten voordat ik een aanvallende plant neerzet)

Ik heb het spel als volgt gespeeld:
- Achterste 2 rijen volplanten met Sunflowers (zoals gezegd de eerste 3-4 als eerste en daarna tussen de aanvallende planten door Sunflowers neerzetten als je moet wachten en geld over hebt)
- In dit level heb je maar 3 rijen potten staan. Zet elke keer als dat kan (en je geld dat toelaat alvast een nieuwe pot neer totdat je ook een vierde rij potten hebt)
- 1 rij Cabbage-pults (plaats deze op de vierde rij van achter gerekend)
- 1 rij Kernel-pults (plaats deze op de derde rij van achter gerekend): beide neerzetten naar behoefte; zodra Conehead Zombies gaan verschijnen zul je op die baan waar de zombie loopt zowel een Cabbage- als Kernel-pult neer willen zetten
- Op dit moment moet je twee rijen dik Sunflower hebben staan en moet zon aan het binnenstromen zijn
- Zet op de vijfde rij 3 potten neer ([midden]links, midden, [midden]rechts) en begin in het midden met Melon-pults te plaatsen. Mocht je het geld hebben zou ik hier zo snel mogelijk een Winter Melon van maken om de zombies tegen te houden.
- In de andere twee potten zou ik ook Melon-pults plaatsen, maar belangrijker is dat je voor de eerste invasie tenminste 1 Cob Cannon hebt gemaakt, dus wacht anders met de twee andere Melon-pults als je niet genoeg zon hebt
- Zodra je genoeg geld hebt voor een Kernel-pult en een Cob Cannon (600 dollar dus), graaf je op de tweede rij een Sunflower uit, zet een Kernel-pult ervoor in de plaats en vervolgens vervang je beide aangrenzende Kernel-pults voor een Cob Cannon; dat is je eerste. Zodra je meer geld hebt kun je dit herhalen voor een tweede en dat is meer dan genoeg.
- Ergens in je eerste invasie zul je je eerste Gargantuar tegen gaan komen. Op dit moment heb je nog maar 1 Cob Cannon (tip: op de rij waar je Cob Cannon staat heb je nu geen vertragende Kernel-pult meer staan. Zet zo nodig nog een pot met een Kernel-pult vooraan op die baan). Je kunt nu twee dingen doen:
* Gooi een Jalapeno op de baan van de Gargantuar/Verdruk hem door een Squash voor zijn neus te zetten. Hij zal zijn kleine vriend afwerpen (vergeet deze niet te doden, zo nodig door een Sunflower op de achterste rij te vervangen door een aanvallende plant; zonde om bijvoorbeeld je Cob Cannon door hem op te laten vreten!). Schiet met je Cob Cannon (1 keer op de klaarstaande Cob Cannon drukken om hem te activeren en vervolgens op de locatie van de Gargantuar om zijn missile te dirigeren) op de Gargantuar en hij gaat dood. Dat is je eerste.
* Een anternatief is om de Gargantuar twee keer te raken met je Cob Cannon, maar dan moet je wachten tot je Cob Cannon herladen is en dat duurt even; overigens genoeg tijd voordat hij bij je planten aankomt, zolang hij maar vertraagd wordt door je Winter Melon en/of Kernel-pult.
- Deze methodologie herhaal je (zonodig met een twee Cob Cannons om het nog makkelijker te maken); twee Gargantuars zijn genoeg om je Achievement te halen.

Ik heb het spel pas sinds een week en heb het gewone deel inmiddels al 4 keer uitgespeeld; erg leuk en verslavend spel. Ik had deze achievement ook nog niet dus ik kan er ook weer 1 wegstrepen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.