//

Smurf Village

Smurf Village discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, ik dacht dat ik een vriend uit moest nodigen om water te geven, maar dat kon ik niet vinden, maar die moet dat dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 12-05-11, 23:38
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Oke, ik dacht dat ik een vriend uit moest nodigen om water te geven, maar dat kon ik niet vinden, maar die moet dat dus uit zichzelf doen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 13-05-11, 00:21
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

idd dat is de enige optie
  #43  
Oud 02-07-11, 01:03
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Waar kan ik die verschillende petjes voor de smurfen vandaan halen?

Edit: Niemand die dat weet??

Laatst gewijzigd door Sultan; 11-07-11 om 18:37.
  #44  
Oud 21-07-11, 14:57
pluchke9 pluchke9 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

ik heb dit spel op mijn ipad,
nu heeft er dit iemand gezien en ze wil dit ook kunnen spelen,
maar kan je dit spel spel op je pc?
  #45  
Oud 22-07-11, 00:38
GroteA GroteA is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Mijn zoon speelt het op de ipad van mijn ouders, maar nu willen die zelf ook een dorp maken, is het mogelijk om meerdere dorpen te bouwen, want dan kunnen ze elkaars dorp met rust laten. Ik heb zelf dus nog geen ipad, die komt hopelijk volgende week. Maar dan ik dat daar in ieder geval even in orde maken als het mogelijk is.


Gr.

Arjan
  #46  
Oud 03-08-11, 10:32
Bollie1 Bollie1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 67
Standaard

Wat een stelletje geldkloppers zijn de makers ook! Na de update kun je ook allerlei fruit gaan verbouwen mits je een fruitpack hebt aangeschaft van 20 smurfbessen. Nu heb ik nog niet zoveel bessen en ben niet van plan ze te gaan kopen, maar grote smurf komt nu wel met de opdracht om pineapples te gaan verbouwen waar je dus het fruitpack voor nodig hebt!! Ik zit dus vast of ik moet zoveel levels hoger gaan dat ik 20 besjes heb, maar dat duurt nog 4 levels....ben er dus helaas klaar mee!
  #47  
Oud 12-08-11, 13:13
knappekloon knappekloon is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zutphen
Berichten: 25
Standaard

bollie 1 , hier precies hetzelfde probleem.
ik hoop dat dit met de volgende update opgelost is, anders duurt het wel erg lang voordat je weer een lever hoger bent.

Kan iemand stap voor stap uitleggen hoe je vrienden van Gamecenter als Smurfvriend kan maken?
__________________
smile
  #48  
Oud 12-08-11, 15:20
Bollie1 Bollie1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 67
Standaard

Je gaat naar het gamecenter, en niet die in het spel maar de algemene (normaal op je eerste blad van je iphone) daar kies je voeg vrienden toe en moet je e-mail of bijnaam in vullen en klaar ben je!

Zag ergens op een forum dat het fruitprobleem een "bug" is en dit bij de volgende update verholpen is! even afwachten dus!
  #49  
Oud 12-08-11, 22:39
tuttelhond tuttelhond is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik wou dat het lukte. Mijn broer en ik hebben beide Game Center en Smurfs Village maar we kunnen elkaars dorp niet zien ??

In game Center zien we wel dat de ander het spel ook heeft maar in het smufen spel noppes

Heel even heeft mijn broer mijn dorp kunnen zien en een cadeau kunnen plaatsen maar na opnieuw aanmelden (omdat ik hem niet kon zien) ook hij helemaal niks meer.....

Help !!
  #50  
Oud 24-08-11, 16:18
knappekloon knappekloon is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zutphen
Berichten: 25
Standaard

hehe heb eindelijk mensen kunnen toevoegen via gamecenter...
mensen die mij toe willen voegen
naam is knappekloon
  #51  
Oud 24-08-11, 17:25
tuttelhond tuttelhond is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Kun je ook vertellen hoe je het voor elkaar hebt gekregen ??
  #52  
Oud 04-10-11, 10:15
patricia-dh patricia-dh is offline
• iOS 4.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik zie nergens vrienden... ook geen facebook vrienden waar kan ik die terugvinden?
  #53  
Oud 12-10-11, 17:29
PrinsesGoudlokje PrinsesGoudlokje is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Cadeautjes geven

Ik ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik in Smurfs iemand een cadeautje moet geven. Bij 'help' staat dat wanneer je in iemand anders' village bent rechts onderin op een icoon moet klikken en daar zou dit moeten kunnen met een giftbox ik zie in die hoek alleen een peil waarmee ik naar een andere village ga.
Ik heb wel een facebookaccount, maar daar heb ik Smurfs niet bij staan. Ik doe het tot nu toe alleen via de app op m'n iPad. Ik heb ook een nieuw dorp aangemaakt voor mijn zoontje, we zijn vrienden geworden via game center, maar ik kan hem in het spel niet vinden. Kan iemand mij vertellen hoe dit precies werkt?
  #54  
Oud 13-10-11, 06:42
Smurfette Smurfette is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Opdracht gochelsmurf

Ik zit nu op level 25 en ik heb de opdracht van gochelsmurf dat ik papa's smurf huis moet upgraden. Maar hoe doe ik dat???? Kan alleen maar de minigame spelen al ik erop druk. HELP
  #55  
Oud 18-10-11, 12:44
ellen5987 ellen5987 is offline
• iOS 2.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Dit bericht is enigszins van een openbaring voor mij

Echt onder de indruk! Alles is heel, heel duidelijk, open is een beschrijving van het probleem. Het bevat de informatie.


online Nike schoenen kopen
  #56  
Oud 28-10-11, 20:48
knappekloon knappekloon is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zutphen
Berichten: 25
Standaard

Na 20 keer porberen heeft Smurf village opeens toch mijn facebook gepakt, dus heb voor de andere mensen met hetzelfde probleem geen oplossing, behalve het dus vaak proberen...

Smurfette, wachten op je volgende level, als je dan op het huisje tikt met je vinger krijg je vanzelf de vraag of je hem wilt upgraden (kost wel wat)
  #57  
Oud 04-11-11, 09:10
mayawandelt mayawandelt is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 62
Standaard

Leuk dat er nog zovelen gek zijn op Smurf Village. Grappig hoe je je oogsten in de gaten moet houden. Zo moet ik hier af en toe eens op het werk effe een akker oogsten .
Ikzelf ben ook niet direct van plan om geld te verdoen aan berries. Ik heb er wel te weinig gespaard tot nu.
Ik moet wel nog uitzoeken hoe je mededorpen moet zoeken. Mijn broer is net als ik verzot op het spel en het zou wel eens fijn zijn om zijn dorp te bezoeken.
Moet je allebei ingelogd zijn op facebook via de Iphone ?
Groetjes van brilsmurf
  #58  
Oud 10-11-11, 19:01
JurT JurT is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik kan geen Smurf berries kopen. Ik krijg dan een pop up waarin staat: "Je kunt dit artikel met dit account niet kopen. U moet eerst het programma kopen dat voor dit artikel bestemd is, voordat u het artikel zelf kunt kopen".

Weet iemand welk programma dit is?

Voor de rest net begonnen met dit spel, level 8, maar wel erg leuk en verslavend.
  #59  
Oud 14-12-11, 15:17
knappekloon knappekloon is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zutphen
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurT Bekijk bericht
Ik kan geen Smurf berries kopen. Ik krijg dan een pop up waarin staat: "Je kunt dit artikel met dit account niet kopen. U moet eerst het programma kopen dat voor dit artikel bestemd is, voordat u het artikel zelf kunt kopen".

Weet iemand welk programma dit is?

Voor de rest net begonnen met dit spel, level 8, maar wel erg leuk en verslavend.

kijk even naar deze pagina;
Aankopen in apps uitschakelen - iPhone - iPhoneclub.nl

waarschijnlijk heb je deze mogelijkheid uitgeschakeld.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2011 om 14:18 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mayawandelt Bekijk bericht
Leuk dat er nog zovelen gek zijn op Smurf Village. Grappig hoe je je oogsten in de gaten moet houden. Zo moet ik hier af en toe eens op het werk effe een akker oogsten .
Ikzelf ben ook niet direct van plan om geld te verdoen aan berries. Ik heb er wel te weinig gespaard tot nu.
Ik moet wel nog uitzoeken hoe je mededorpen moet zoeken. Mijn broer is net als ik verzot op het spel en het zou wel eens fijn zijn om zijn dorp te bezoeken.
Moet je allebei ingelogd zijn op facebook via de Iphone ?
Groetjes van brilsmurf
je moet inderdaad allebei je village gekoppeld hebben aan je gamecenter account en ook aan je facebook account.
als je dan linksbovenaan klikt in het spel, dan kun je andere villages bezoeken
  #60  
Oud 19-05-12, 16:39
tom100 tom100 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar tom100
Thumbs down Verdwijnen smurf village

Hallo allemaal,

Mijn vriendin speelt sinds enige tijd het spel smurfs village, tijdens het opstarten van de game vanmiddag was haar village verdwenen en moest ze opnieuw beginnen met het spel.
Via opties geprobeerd een andere village te kiezen, beide staan op level 1.

Vervolgens via het optiemenu 16 keer op grote smurf gedrukt om op deze manier naar de recovery tool te gaan, helaas was ook hier het spel niet meer terug te vinden.

Heeft iemand een idee hoe het spel alsnog terug te halen is? je zal haar een enorm plezier mee doen, aangezien ze al redelijk ver is!

Iemand?????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.