//

Smurf Village

Smurf Village discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat een leuk spel is dit toch. Ik loop alleen nu tegen opdrachten aan die me niet duidelijk zijn. Grote smurf zegt take a picture ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 09-12-12, 10:15
Gameanna Gameanna is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Wat een leuk spel is dit toch. Ik loop alleen nu tegen opdrachten aan die me niet duidelijk zijn. Grote smurf zegt take a picture of the village. Geen idee hoe dat moet. En trucker geeft een opdracht om 2 path corner patch toe te voegen . geen idee! Kan iemand mij helpen ?
En ik wil met plezier water geven bij jullie hoor, voeg me maar toe als smurfenvriend.
Alvast dank.

Laatst gewijzigd door Gameanna; 09-12-12 om 17:21.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 03-01-13, 12:09
vandroemmelaurens vandroemmelaurens is offline
• iOS 4.2.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

weet iemand hoe ik 3 logs kan krijgen papa smurf vraagt dit en ik geraak er aan geen kanten aan hulp aub
  #83  
Oud 06-01-13, 15:48
Gameanna Gameanna is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Hoi, ik heb wel 3outlogs kunnen toevoegen op het eiland, maar dat schiet niet op, want pappa smurf loopt op het vaste land met zijn vraag. En wat zo raar is......al mijn vrienden zijn weg, terwijl ik dus wel cadeautjes ontvang. Hebben jullie daar ook last van ?
  #84  
Oud 07-01-13, 18:58
vandroemmelaurens vandroemmelaurens is offline
• iOS 4.2.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

kan komen omdat je facebook op je ipad op een andere acount staat of je GC afligt. heb ook al eens voorgehad... heb ondertussen die logs quest kunnen oplossen ik heb op internet gelezen dat het gewoon 3 boomstammen zijn die je naast de houthaker moet leggen
  #85  
Oud 08-01-13, 07:26
mayawandelt mayawandelt is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 62
Standaard

Sinds de laatste update komen de rafts niet meer terug naar mijn eiland. Jammer want zo kan ik geen stenen of dye meer verzamelen.

Zijn er nog met dit probleem ? Hopelijk geraakt dit met de volgende update opgelost !

Tot Smurfs
  #86  
Oud 14-03-13, 17:18
coupedevil coupedevil is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: Regio Hoorn
Berichten: 2
Standaard

Ik weet niet of er hier interesse is, maar nadat ik mijn dorp kwijt was geraakt door een crash was ik voor honderden euros aan Smurfberrys kwijtgeraakt.
Apple wil slechts voor €43 restitutie verlenen.

Via SmurfberrydealATgmailPUNTcom (Nederlandse iDevice enthousiast) koop ik voor voor een fractie van de originele prijs Smurfberrys/besjes.
Hij voegt in korte tijd 1000en besjes aan je dorp toe.
Ik was eerst huiverig, omdat hij mijn gamecenter login vroeg, maar omdat ik toch al overnieuw moest beginnen heb ik voor de veiligheid ook een nieuwe gamecenter account aangemaakt )
Achteraf blijkt het gewoon goed te zitten, voor zolang als het werkt op deze build koop ik vast een flinke voorsprong.
Just to let you know

Groetjes,
Coupedevil.
  #87  
Oud 20-03-13, 10:46
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

honderden euros voor een gratis spel?
Ik betaal er geen cent voor en geeft het juist nog een beter gevoel om spaarzaam om te gaan met de berry's.
  #88  
Oud 26-06-13, 13:45
AnneC AnneC is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

Willen jullie me toevoegen op Game Center zodat ik cadeaus kan krijgen & geven? Ik zal elke dag cadeaus geven als jullie dat ook doen . Op Game Center heet ik _Anne_x

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 juni 2013 om 12:46 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gameanna Bekijk bericht
Wat een leuk spel is dit toch. Ik loop alleen nu tegen opdrachten aan die me niet duidelijk zijn. Grote smurf zegt take a picture of the village. Geen idee hoe dat moet. En trucker geeft een opdracht om 2 path corner patch toe te voegen . geen idee! Kan iemand mij helpen ?
En ik wil met plezier water geven bij jullie hoor, voeg me maar toe als smurfenvriend.
Alvast dank.
Hoe heet je op Game Center dan?
  #89  
Oud 30-06-13, 09:45
Gameanna Gameanna is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Question Smurfvillage pyrex

Ben ondertussen met de ballon omhoog de bergen bij oude smurf. Nu vraagt hij om pyrex dat voldoende in de berg moet zitten. Hoe en waar vind ik dat ? Enig idee ?
Alvast dank
  #90  
Oud 30-06-13, 11:13
AnneC AnneC is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gameanna Bekijk bericht
Ben ondertussen met de ballon omhoog de bergen bij oude smurf. Nu vraagt hij om pyrex dat voldoende in de berg moet zitten. Hoe en waar vind ik dat ? Enig idee ?
Alvast dank
Ga naar het bouwmenu, dan naar decorations, dan naar garden, en koop dan de shovel linksboven, voor 200 euro. Na een half uurtje is je smurf klaar met graven en wordt er iets opgegraven. Doe dit net zolang tot je krijgt waar oude smurf om vraagt, dit zie je vanzelf. Je kunt net zoveel shovels bouwen als er smurfen beschikbaar zijn.
Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.