//

Racing Game

Racing Game discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben dus op zoek gegaan naar een racing game voor op de iPhone 4. Nu heb je de volgende redelijke games; Need for speed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-11-10, 16:32
ric12 ric12 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 35
Standaard Racing Game

Ik ben dus op zoek gegaan naar een racing game voor op de iPhone 4.

Nu heb je de volgende redelijke games;

Need for speed shift
Real Racing
Asphalt 5

Nu wilde ik persoonlijk aan jullie vragen welke jullie het leukst lijkt, of als je al een van deze hebt, waarom je voor die hebt gekozen.

Ik zelf dacht aan Real Racing omdat daar ''binnenkort'' een multiplayer mode via gamecenter voor uit komt. En het lijkt me leuk om online te racen, zelf ziet het spel er ook leuk uit maar het enigste nadeel vind ik, is dat het op een racebaan is. Daar haalt need for speed bij mij de voordeel, daar race je in een stad wat ik leuker vind.
Asphalt 5 beschouw ik als een mix, deze lijkt mij zelf het minst aantrekkelijk.

Dankjewel!

3,99 Asphalt 5: Asphalt 5 voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
3,99 Real Racing: Real Racing voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
0,79 Need for speed shift: Need for Speed Shift (World) voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-10, 23:42
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Real Racing is een aanrader. Geeft een wat realistischere race-ervaring dan de overige games.
Ik vind de circuits in NFS Shift ook een stuk minder uitdagend dan in Real Racing.

http://forum.iculture.nl/f8/applicat...phone-4-a.html
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"
  #3  
Oud 15-11-10, 00:25
ric12 ric12 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 35
Standaard

Bedankt voor je reactie

Hoop op nog een aantal meer! Alhoewel real racing toch wel mijn keuze wordt denk ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:02.