//

Apps worden niet vauit Itunes geupload

Apps worden niet vauit Itunes geupload discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Word langzamerhand wel een beetje moe van Itunes. Altijd is er wat. Met de Iphone op zichzelf ben ik wel dik tevreden. Laat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-11, 22:41
amsterdam2226 amsterdam2226 is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 48
Stuur een bericht via ICQ naar amsterdam2226
Standaard Apps worden niet vauit Itunes geupload

Beste lezers,

Word langzamerhand wel een beetje moe van Itunes. Altijd is er wat.
Met de Iphone op zichzelf ben ik wel dik tevreden.
Laat ik bij het begin beginnen: Itunes was vastgelopen in die zin dat Itunes niet meer de Iphone herkende. Geen reactie dus. Alle bestanden van Itunes van mijn PC gehaald (heb Windows 7) en Itunes 10.5 Bonjour enz. gedeinstalleerd. Alles weer opnieuw geinstalleerd en het leek te werken. De op mijn Iphone gedownloade apps werden wel bij Itunes ingevoerd, en mijn agenda werd blijkbaar bijgewerkt, maar de apps verdwenen hierna op de Iphone. Bij het eerstvolgende reservekopie maken probeerde Itunes de apps op mijn Iphone te installeren, maar hij gaf aan dat dit mislukt was. Je zag de apps overigens vreemd genoeg wel op de Iphone laden, maar hierna verdwenen ze weer van het scherm Het andere vreemde was dat bijvoorbeeld de apps facebook en NOS journaal, radio wel werde gesynchroniseerd, maar bijvoorbeeld een Chess Pro en een X-aantal anderen niet. En zo zijn er nog wel een paar te noemen. Dus de doelmap blijkt wel door Itunes te zijn gevonden. Hij geeft die foutmelding niet.

Ik kreeg de volgende foutmelding: 0xE8000004. Heb wel op het net gezocht en de onderstaande opdrachten uitgevoerd, maar die werkten niet:

Hij gaf toen ook aan dat er geen reservekopie meer gemaakt kon worden. Weer een stapje verder in het moeras.

Hierna gaf hij toen weer een andere foutmelding: 0xE8000065: 'Itunes kan geen verbinding maken met deze Iphone omdat zich een onbekende fout heeft voorgedaan'.

Bedankt voor het eventueel verlossende antwoord, Marc

P.S. Alleen mijn video's worden vanuit Itunes geupload. Al het andere niet.

Registered: 15-02-2011
Location: Netherlands

Re: "Unknown error 0xE8000004"

This appears to be a connection issue between iTunes and the device. I was researching further for you and there are some options you can try.

This page: iTunes could not connect to this iPhone because an unknown error occurred (0xE8000065)...

* Change the USB port the iPhone is connected to the computer with
* Let the iPhone charge sufficiently before trying to access it through iTunes
* Turn the iPhone on and off
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps worden niet geinstaleert JailbreakerPro iPhone Apps 4 27-05-11 22:35
Foto: foto's geupload met itunes terug op PC/nieuwe iphone zetten. casual Muziek, foto & video 0 10-12-10 16:06
Gejailbraked en geupload naar 3.2.1 maar niet te unlocken. Zotch Archief 1 20-11-09 14:08
Iphone per ongeluk geupload, nu doet hij het niet meer. chillend Unlock [archief] 8 21-01-08 08:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.