//

help mij a.u.b.!!!

help mij a.u.b.!!! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) beste lezers, ik heb net mijn iphone upgedate naar de nieuwste versie. maar ben daarbij al mijn apps en foto's kwijtgeraakt.!! het rare is dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-11, 21:15
iphoneliefhebber iphoneliefhebber is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Exclamation help mij a.u.b.!!!

beste lezers,
ik heb net mijn iphone upgedate naar de nieuwste versie. maar ben daarbij al mijn apps en foto's kwijtgeraakt.!! het rare is dat ik mijn muziek en contacten nog wel heb, ook staat in de app store op mijn iphone nog wel een zoekopdracht van voor de update...
kan ik mijn apps nog terugkrijgen, en zo ja hoe? en wat heb ik verkeerd gedaan?...
alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-11, 21:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

ik kan u helaas niet helpen maar kan u wel een gouden tip geven,iets wat ik altijd tegen iedereen zeg; zorg er altijd voor voor alle zekerheid dat je je apps,muziek,foto's,filmpjes altijd op je pc staan hebt of een externe harde schijf zoals ik doe, loopt er eens iets fouts dan ben ik tenminste mijn boeltje niet kwijt en kan er alles terug opzetten nadien .

Ik hoop voor u iemand een oplossing heeft maar kan best zijn je deze zaken kwijt bent of opnieuw zal moeten installeren,apps zijn geen probleem om opnieuw te installeren. foto's: staan die dan nie op u pc? Foto's die je nu hebt getrokken komen toch automatisch op je pc terecht als je fotostream hebt aanstaan en het programmaatje hebt gedownload op je pc?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie helpt mij en werkt samen met mij mijn idee uit!! jmulder Ontwikkelen voor iOS 5 22-04-13 20:16
Alsjeblieft help mij!? xxMartenxx Archief 1 06-03-09 16:49
iPhone: HELPPP mij icontjes zijn weg van mij iphone vingros Jailbreak 7 22-01-09 15:39
Help mij Said070 Archief 2 03-08-08 09:58
Vraag HELP MIJ lucandjet Archief 1 15-07-08 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.