//

hardnekkige app verwijderen...

hardnekkige app verwijderen... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, ik heb een probleempje met een app, die ik graag zou verwijderen, maar het lukt me niet. het is een app "TWOPPY" die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-11, 13:05
kiewie kiewie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard hardnekkige app verwijderen...

hi,
ik heb een probleempje met een app, die ik graag zou verwijderen, maar het lukt me niet. het is een app "TWOPPY" die ik heb gedownload naar aanleiding van een seminarie (travel 2011), hij kan worden aangepast aan elk event. Leuk op zich, maar nu het event gedaan is, wil hem weg.

Ik heb al geprobeerd van uit iTunes, maar bij het overzicht van de App's staat hij er niet bij (nochthans alles is gesynchroniseerd), bij iPhone (die tabbladen van iPhone toont) staat hij er wel in, maar staat er geen kruisje bij om hem te verwijderen. Als ik er dan op klik en naar de taakbalk ga, dan kan hem ook niet knippen of verwijderen...

Iemand enig idee hoe ik dit hardnekkige App'je van mijn iPhone krijg?

Thanks a lot!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2011 om 12:09 ----------

Is al opgelost! Sorry!!
Ik heb hem proberen verwijderen van op iPhone zelf nu en is gelukt ;-)
Voor zij die met hetzelfde probleem zouden zitten: als de app niet gesynchroniseerd is op je computer, dan kan je hem gewoon verwijderen op iPhone, door lang op icoon te klikken, het gaat bewegen en dan komt er wel een kruisje naast app staan waardoor je hem kan verwijderen Joepie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-11, 21:19
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Haha 4 minuten na je eigen post heb je het zelf al opgelost
  #3  
Oud 03-12-11, 00:25
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiewie Bekijk bericht
als de app niet gesynchroniseerd is op je computer, dan kan je hem gewoon verwijderen op iPhone, door lang op icoon te klikken, het gaat bewegen en dan komt er wel een kruisje naast app staan waardoor je hem kan verwijderen Joepie!

Ook als de app ge-sync-t is kan je het op die manier doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hardnekkige Home Screen Bookmarks blijven terugkomen forrestgumpx iTunes 2 13-05-09 00:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.