//

Twitter for iPhone 4.0

Twitter for iPhone 4.0 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals jullie weten is gisteren, 8 december 2011, de nieuwe (4.0) update voor twitter beschikbaar gekomen. Na deze te installeren was ik verrast door het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-11, 13:43
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard Twitter for iPhone 4.0

Zoals jullie weten is gisteren, 8 december 2011, de nieuwe (4.0) update voor twitter beschikbaar gekomen. Na deze te installeren was ik verrast door het nieuwe frisse uiterlijk maar teleurgesteld door de interface.

Ik zal hier even mijn negatieve punten op een rijtje zetten. Graag zou ik willen weten of jullie je erin kunnen herkennen en dus hetzelfde ervaren. Vooral op mijn laatste, dik gedrukte punt zou ik graag 'n reactie willen ontvangen.


MIJN negatieve punten:
- Geen TimeLine landscape support: Het wordt niet meer ondersteund om je TimeLine in landscape mode te bekijken.
- Geen sleep-over-tweet support: Snel reageren, favorieten markeren en/of retweeten is verleden tijd.
- Geen DM tab meer: Om naar je Direct Messages te navigeren dien je eerst naar het tabblad Ik te gaan en vervolgens te klikken op Direct Messages. Tenzij je gebruikt maakt van de gestures.
- Geen ‘Verstuur bar’ meer: Je weet niet of je tweet is geplaatst of dat deze in de Concepten zijn terecht gekomen.
- Geen mention refresh: Mentions worden niet automatisch geupdated/refresht zodra je de applicatie open hebt staan en bent het scrollen door je TL. Er wordt geen blauw lichtje weergegeven, je hebt dus niet in de gaten of je nou wel of niet een nieuwe mention hebt. TimeLine en DM doen dit in tegenstelling wel.

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 10-12-11 om 15:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-11, 03:52
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Update: Volgens Bryan Haggerty (mobile designer Twitter) komt in een volgende update zowel de Font-Size als swipe-over-tweet feature terug. Ter bevestiging: Screen Shot 2011-12-10 at 02.51.28.png
  #3  
Oud 10-12-11, 08:13
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Eens. Voor mij is de lettergrootte belangrijk (leesbril....) en dus ben ik blij dat dat terugkeert. Het hele 'ontdek-gedoe' had er voor mij uit gemogen. En inderdaad, het feit dat nieuwe mentions niet direct zichtbaar zijn, is een gemis.
Het zou me niet verbazen als deze 'update' gebruikers kost die bij andere twitterapps blijven hangen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 10-12-11, 13:18
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Update: Volgens Bryan Haggerty (mobile designer Twitter) komt in een volgende update zowel de Font-Size als swipe-over-tweet feature terug. Ter bevestiging: Screen Shot 2011-12-10 at 02.51.28.png
Dank voor deze tip! (hoef ik misschien niet op zoek naar iets anders)

Die swipe mis ik ontzettend...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 10-12-11, 15:08
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Eens. Voor mij is de lettergrootte belangrijk (leesbril....) en dus ben ik blij dat dat terugkeert. Het hele 'ontdek-gedoe' had er voor mij uit gemogen. En inderdaad, het feit dat nieuwe mentions niet direct zichtbaar zijn, is een gemis.
Het zou me niet verbazen als deze 'update' gebruikers kost die bij andere twitterapps blijven hangen.
Het 'ondek-gedoe' is voor mij ook niet interessant en had er inderdaad uit gemogen. Dat de nieuwe mentions niet direct zichtbaar zijn is voor mij een ontzettend gemis inderdaad. Ik skip vaker mentions terwijl dat niet de bedoeling is, balen dus. Dat zou me ook niet verbazen aangezien de andere ontwikkelaars zijn/haar twitter clients hebben aangeboden voor een enorme lage prijs (Tweetbot as example). Ook als je naar de recensies kijkt van Twitter for iPhone dan zie je dat 9 van de 10 recenties negatief is en dat de gebruiker een andere client overweegt. De beoordeling is tevens gezakt met 2,5 sterren vanwege de update, way to go twitter :')


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Dank voor deze tip! (hoef ik misschien niet op zoek naar iets anders)

Die swipe mis ik ontzettend...
Geen dank hoor En klopt, de swipe-over-tweet feature was voor velen de killing feature. Snap dan ook niet waarom ze deze niet gelijk hebben verwerkt in de nieuwe interface.. Wellicht hadden ze anders geen andere suggesties om updates door te voeren?

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 10-12-11 om 15:29.
  #6  
Oud 11-12-11, 02:14
Michelle2602 Michelle2602 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Uitloggen op twitter op de IPhone 4.0

Ik heb even een belangrijke vraag,
ik was net op de verjaardag van mijn tante waar ik even op twitter ben gegaan
op de nieuwe IPhone van mijn oom.
Nu weet ik alleen niet meer hoe ik moet uitloggen want ik zag het nergens staan en heb geloof ik zo'n beetje overal gekeken, en nu krijgt hij dus telkens bericht van mijn mentions.
Alsjeblieft snel antwoord!
  #7  
Oud 11-12-11, 02:34
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michelle2602 Bekijk bericht
Ik heb even een belangrijke vraag,
ik was net op de verjaardag van mijn tante waar ik even op twitter ben gegaan
op de nieuwe IPhone van mijn oom.
Nu weet ik alleen niet meer hoe ik moet uitloggen want ik zag het nergens staan en heb geloof ik zo'n beetje overal gekeken, en nu krijgt hij dus telkens bericht van mijn mentions.
Alsjeblieft snel antwoord!
Niet dat het in dit topic thuis hoort, maargoed.. Aangezien je 'nieuwe iPhone' zegt ga ik er grofweg van uit dat er op deze iPhone, iOS5 is geinstalleerd.

iOS5 maakt gebruikt van geintegreerde twitter accounts zodat je deze niet telkens hoeft in te stellen in andere twitter clients, maar enkel toestemming hoeft te geven. Je account wordt dus bewaard binnen de iOS. Indien je een account wilt verwijderen, moet je dit doen onder 'Instellingen - Twitter - @JETWITTERNAAM'.

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 11-12-11 om 02:50.
  #8  
Oud 22-12-11, 13:37
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Zelfs na de update van gisterenavond, komen de mentions niet door terwijl je de app nog open hebt en bezig bent met tweeten. Maar er was ook niet meer te verwachten na 't bekijken van de changelog. 'Crashers en bux fixes', my ass.
  #9  
Oud 24-12-11, 13:01
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Wederom even een update wat betreft de mentions die niet binnen komen. Ik heb contact opgenomen met Twitter Support aldus een ticket aangemaakt. Vanmorgen ontving ik eindelijk bericht, het antwoord staat hier beneden:

Citaat:
Hi dannyhtek,

Thanks for the message. This issue has been logged and will be assigned to an engineer. Once we fix it, your account/the app should be affected automatically, so there's no need for you to check back.

While we are closing this ticket, we have not forgotten about your issue and hope to have a fix out as soon as possible.

We apologize for the inconvenience and thank you for your patience.

-m_k
--
Twitter Support
support.twitter.com
@support
Wat verstaan jullie onder de volgende zin: 'Once we fix it, your account/the app should be affected automatically, so there's no need for you to check back."?

Volgens mij wordt hier verteld dat, zodra ze 't probleem hebben gefixt, er geen update zal worden uitrolgerold maar deze automatisch wordt verwerkt. Dit omdat Twitter for iPhone een HTML5-based applicatie is, zal het hoogstwaarschijnlijk aan hun codering liggen.

Wat denken jullie?
  #10  
Oud 24-12-11, 13:41
Caneezy's schermafbeelding
Caneezy Caneezy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Ik krijg mijn mentions gewoon binnen met de Twitter for iPhone. Waar ik me nameloos aan irriteer is dat ik telkens omhoog moet scrollen als ik de app laad.
  #11  
Oud 24-12-11, 13:59
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Doe dit eens als je wilt en kijk of die blauwe gloed (lampje) direct onder je Connect Tab verschijnt zodra iemand je mention stuurt:
- Open Twitter for iPhone en laat deze openstaan.
- Zorg dat je de laatste berichten hebt binnengehaald in zowel je TimeLine als Connect Tab.
- Ga naar je TimeLine tab.
- Laat iemand je mentionen terwijl je nog de applicatie voor je open hebt staan terwijl je in je TimeLine Tab zit.

Krijg jij dan echt, direct, dat blauw lampje onder je Connect Tab? Mocht je dit met dit voor/met mij willen proberen dan kun je me even tweeten: @dannyhtek

Bij voorbaat dank.

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 24-12-11 om 18:36.
  #12  
Oud 26-12-11, 14:51
psvpas psvpas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 131
Standaard

Klopt het dat ik een 'volger' niet meer kan linken aan een contactpersoon? Was wel handig, had je meteen een foto en zijn Twitternaam in je contactpersonen staan!
  #13  
Oud 26-12-11, 15:19
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psvpas Bekijk bericht
Klopt het dat ik een 'volger' niet meer kan linken aan een contactpersoon? Was wel handig, had je meteen een foto en zijn Twitternaam in je contactpersonen staan!
Jawel dit kun je doen via Instellingen - Twitter - Werk Contacten Bij.
  #14  
Oud 26-12-11, 16:13
psvpas psvpas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Jawel dit kun je doen via Instellingen - Twitter - Werk Contacten Bij.
Thnx! Jammer dat het weer door het systeem zelf moet worden gedaan, sommige mensen hebben niet hun juiste naam bij Twiiter ingevuld oid, dan werkt et niet
Maar toch thnx!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TWTwitter <Twitter/Twitter.h> iMidas Ontwikkelen voor iOS 2 15-06-11 17:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.