//

problemen na "terugzetten"back-up

problemen na "terugzetten"back-up discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Luitjes, Allereerst fijne feestdagen toegewenst voor eenieder. Ik ben sinds een aantal dagen (tja , kerstcadeautje) de eigenaar van een iPhone 4s. Nu had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-11, 08:18
brooks.nl brooks.nl is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Geldrop
Berichten: 33
Standaard problemen na "terugzetten"back-up

Luitjes,
Allereerst fijne feestdagen toegewenst voor eenieder.

Ik ben sinds een aantal dagen (tja , kerstcadeautje) de eigenaar van een iPhone 4s. Nu had ik al een iPhone 4 (maar daar kom ik later nog even op terug).

1 )k heb bij het aansluiten van de 4s gekozen voor reservekopie terugzetten van iphone 4. Er is toen een complete kopie van mijn vorige iPhone gezet op mijn nieuw speeltje. Alles werkt op een ding na. Mijn twitter-account laat geen mentions meer zien, en geeft als melding daarbij: onbevoegd
bij mijn tijdlijn krijg ik de melding: afgeschermde tweets.

Dit terwijl als ik gebruik maak van Echofon Pro wel alles te zien krijg. Op mijn iPad werkt de twitter applicatie overigens wel gewoon.

2) Mijn vriendin heeft een iPhone 3GS, en gebruikt nu mijn iPhone 4. Na het "terugzetten"van haar back-up, werkt alles, maar met uitzondering van het kunnen aanpassen van de iCloud en Mail/calender items bij de instellingen. Daar zijn ze "greyed out". Hoe is dit aan te passen???

Graag hoor ik of iemand een oplossing heeft alvorens ik beide toestellen weer opnieuw ga "opbouwen".

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 08:36 ----------

door te wisselen van twitteraccounts, is probleem 1, blijkbaar opgelost.

Laatst gewijzigd door brooks.nl; 27-12-11 om 08:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-12, 22:04
roberto roberto is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem op mij Iphone 4 geeft twitter voor iphone aan afgeschermde tweets terwijl ik op mijn iphone 2g en op mijn ipad wel gewoon twitter voor iphone kan gebruiken.
tweetdeck werkt wel gewoon op de 4

Het verwijderen van het account en toen opnieuw aanmelden was voor mij de oplossing

Laatst gewijzigd door roberto; 02-01-12 om 11:09.
  #3  
Oud 09-01-12, 08:56
Binkey01's schermafbeelding
Binkey01 Binkey01 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 60
Standaard

Ik ook zelfde probleem en nog geen oplossing
__________________
--------------------------------
NL iPhone 4s 16GB
  #4  
Oud 09-01-12, 11:04
MacPassenger MacPassenger is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 109
Standaard

Hoe krijg je Twitter dan op een 2G, wij krijgen het niet voor elkaar omdat er OS 4.0 nodig is, de iPhone 2G heeft 3.1.3.
  #5  
Oud 09-01-12, 13:38
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacPassenger Bekijk bericht
Hoe krijg je Twitter dan op een 2G, wij krijgen het niet voor elkaar omdat er OS 4.0 nodig is, de iPhone 2G heeft 3.1.3.
via de webapp
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #6  
Oud 16-01-12, 17:47
Marijkevh2011 Marijkevh2011 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

hetzelfde probleem. gebruik nu de app TweetDeck. die doet het prima.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Een "oude" back-up terughalen......het kan... Puff iPhone algemeen 25 18-09-14 09:57
iPhone: Iphone 4G "back-up maken" t.b.v. eventuele jailbrake MCNO Jailbreak 4 12-10-11 13:12
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.