//

Facebook app inloggen werkt niet meer

Facebook app inloggen werkt niet meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds afgelopen zondag avond kan ik niet meer inloggen in mijn FB app. Als ik de gegevens van iemand anders gebruik werkt het wel. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-12, 13:40
MiDe74 MiDe74 is offline
• iOS 12.0.1
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 108
Standaard Facebook app inloggen werkt niet meer

Sinds afgelopen zondag avond kan ik niet meer inloggen in mijn FB app.
Als ik de gegevens van iemand anders gebruik werkt het wel.

Ik log in met mn gegevens, hij lijkt door te gaan en dan op een gegeven moment keer ik weer terug naar het login scherm.

Gisteren kwam ik ook niet in een normale browser op een pc op m.facebook.com, zelfde issue dat ik hele tijd weer terug kwam op de login page (ik dacht dus, hmm dan ligt het in ieder geval niet aan mn telefoon/instellingen). Net geprobeert en nu werkt het via een normale browser op een pc wel......

Kan ik hier iets aan doen of is het gewoon wachten tot hij het ooit weer gaat doen?

PS: ik heb hem al een aantal keer uninstalled etc etc....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-12, 13:44
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

maak eens een andere wachtwoord voor je facebook account en probeer opnieuw. Installeer de app eens opnieuw..
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 10-01-12, 14:33
MiDe74 MiDe74 is offline
• iOS 12.0.1
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 108
Standaard

toevoeging, alles wat ik via het Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer adres doe werkt wel.

heb al geprobeerd met ander ww/email etc en ook al paar keer app opnieuw geïnstalleerd.
zoals ik al aangaf lijkt het mij niet aan mn telefoon te liggen aangezien het via een normale desktop pc ook niet werkte (via de m.facebook.com page dus)

het zit hem dus volgens mij ergens in het verschil tussen de mobiele data/site van facebook en de 'normale' www variant.

mijn facebook bekijken via bv flipboard is ook geen probleem (dat bleef zelfs werken nadat ik mijn wachtwoord had veranderd?!?!?!)
  #4  
Oud 10-01-12, 15:10
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dat flipboard blijft werken is normaal. Als je eens uit flipboard gaat uitloggen zal het wel stoppen met werken, of na volledig afsluiten van flipboard.

Een een mailtje naar facebook kan je natuurlijk ook doen.
  #5  
Oud 29-04-12, 17:31
Bylgus Bylgus is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik zit namelijk met het zelfde probleem! Sedert ik mijn account heb geüpgrad naar een business account kan ik niet meer inloggen op mijn FB app van m'n iPad en Iphone. Opnieuw installeren van de app help ook niet.
Inloggen via safari is geen probleem !! Heb al geschreven naar Facebook maar tot nu toe nog geen antwoordt ben echt benieuwd of er iemand is die dit probleem zou kunnen oplossen!??
  #6  
Oud 29-04-12, 17:37
MiDe74 MiDe74 is offline
• iOS 12.0.1
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 108
Standaard

Bij mij is het vanzelf opgelost. Gewoon blijven proberen in te loggen. Op een gegeven moment ging ie door en sinds dien geen probleem meer gehad (met inloggen)
  #7  
Oud 29-04-12, 19:10
Bylgus Bylgus is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Jij heb blijkbaar meer geluk !! Ik ben al 2 dagen bezig maar spijtijg genoeg is het bij mij nog altijd niet gelukt. ik krijg ook geen error !! hij blijft gewoon aanmelden maar inloggen lukt niet
  #8  
Oud 24-02-14, 15:37
Mgf2006 Mgf2006 is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard inloggen facebook op iPad air

Ik kon na ingebruikname van mijn nieuwe Air geen Facebook meer gebruiken. Kreeg steeds vervelende pop-ups dat ik mijn wachtwoord in instellingen moest opgeven, maar dat werkte niet.
Bleek dat ik een half jaar geleden mijn primaire e-mail adres had gewijzigd in Facebook. De iPad 4 die ik toen had bleef gewoon werken, idem op de mac en iPhone. Nu ik via een reservekopie van de ipad4 mijn Air had geïnstalleerd, bleek dat die uitging van het oude emailadres en dat was dus mijn inlognaam...
Opgelost door op de FB site in mijn gegevens weer mijn oude emailadres op te geven als primair mailadres. Na een paar bevestigingsmailtjes kon ik weer inloggen op de iPad.
Reageren

Labels
facebook, inlogprobleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facebook connect werkt niet meer JeePeeS Ontwikkelen voor iOS 6 29-05-11 16:53
Kan niet meer inloggen App store jojophone iPhone Apps 1 20-08-10 12:32
kan niet meer op youtube app inloggen bababakkus iPad algemeen 2 12-08-10 23:22
App facebook werkt niet Lowflyerke Archief 1 30-01-09 20:40
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet dennis3 iPhone algemeen 0 07-05-08 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.