//

IOS Herstel en whats app

IOS Herstel en whats app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraag en heb het antwoord nog niet kunnen terug vinden hier op het forum, dus vandaar dat ik een topic aanmaak. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-12, 13:17
Pino Pino is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 66
Standaard IOS Herstel en whats app

Hallo,

ik heb een vraag en heb het antwoord nog niet kunnen terug vinden hier op het forum, dus vandaar dat ik een topic aanmaak.

Ik heb onlangs IOS 5.0.1 op me iPhone geinstalleerd en sindsdien werkt mijn iphone erg traag en gewoon niet stabiel.

Nu heb ik begrepen dat ik de iphone kan herstellen ( wel van te voren een reserve kopie maken uiteraard ) maar wat ik me afvraag en wat ik nergens kan terugvinden:
Wordt mijn Whats App gespreks-geschiedenis dan ook opgeslagen zodat ik deze met de back up in itunes kan terugzetten?
Me toestel is NIET gejailbraked.

Hoop dat iemand mij een antwoord kan geven, want wil graag me gespreksgeschiedenis houden en 1 voor 1 de gesprekken mailen zie ik niet helemaal zitten.

Alvast mijn hartelijke dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-12, 13:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De Whatsapp-geschiedenis gaat mee in de backup en kan teruggezet worden met een restore.

Maar, wat je daar gaat doen is niet erg logisch. Je hebt een iPhone die traag en instabiel is. Daar ga je een backup van maken en dan ga je die iPhone herstellen, zo ver zo goed.

En dan, dan ga je een backup van een trage en instabiele iPhone terugzetten
  #3  
Oud 07-02-12, 13:40
RRichiej RRichiej is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Midden van het land
Berichten: 15
Standaard

de gesprekgeschiedenis van whatssapp blijft gewoon bestaan.
Toen ik van me android toestel naar me iphone ging, had ik gewoon de gesprekken die ik gevoerd had op mijn androidtelefoon
  #4  
Oud 07-02-12, 13:46
Pino Pino is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 66
Standaard

Dank jullie allen voor de antwoorden!!!! Helemaal top.

@Timosha: Ja het is het proberen waard. Het probleem is dat ik bij het update van me oude IOS versie naar 5.0.1 er een heleboel dingen niet goed gingen en voor problemen zorgde. Ik heb het idee dat 5.0.1 niet helemaal 100% lekker erop gekomen is en daarom wil ik het proberen met een herstel.

Simpel voorbeeld is bijvoorbeeld: Als ik me iphone vergrendel, duurt het soms wel 20 seconde voor ik de vergrendel klik hoor.. iets wat ik hiervoor nooit had.
Ik vond het een poging waard tot herstel, maar heb er ook niet al te veel verstand van. Begreep dat met een herstel de software opnieuw geinstalleerd werd en dan met de back-up kon je al je oude gegevens wel weer terug krijgen.

Me whats-app geschiedenis is me wel wat waard, haha
  #5  
Oud 07-02-12, 13:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk bericht
Begreep dat met een herstel de software opnieuw geinstalleerd werd en dan met de back-up kon je al je oude gegevens wel weer terug krijgen.
Dat klopt En als er foutieve en/of corrupte instellingen zijn die de problemen veroorzaken komen die ook met de restore terug.

Succes verder
  #6  
Oud 07-02-12, 13:53
Pino Pino is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 66
Standaard

Neeeeee joh.. meen je dat nou...!?!?!
ben ik lekker mee..
Dus enigste dat ik daaraan kan doen is dus software opnieuw installeren en opnieuw beginnen zonder terug zetten van een back up..!?
  #7  
Oud 07-02-12, 18:52
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk bericht
Neeeeee joh.. meen je dat nou...!?!?!
ben ik lekker mee..
Dus enigste dat ik daaraan kan doen is dus software opnieuw installeren en opnieuw beginnen zonder terug zetten van een back up..!?
Ja maar er zijn genoeg manieren om niet via reservekopie alles terug te zetten. Zoals outlook of google sync of Windows. Je raakt wel je whatsapp geschiedenis kwijt maar lijkt mij niet dat dat zo belangrijk kan zijn.......
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whats App contact deblokeren? Roos79 iPhone Apps 7 07-01-12 21:05
Facebook en Whats app traag via Wi-Fi.. Remco99 Wi-Fi 2 07-01-12 13:17
Whats app netje74 iPhone Apps 11 08-02-11 12:20
whats app faalt christiaan01 iPhone Apps 8 03-10-10 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:17.