//

Notificatie bug IOS 5

Notificatie bug IOS 5 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kennen jullie deze al? Als je twee (weer) apps in een map hebt met notificatie aan, dan tellen ze de notificatie bij elkaar op. Bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-12, 02:25
Macab Macab is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard Notificatie bug IOS 5

Kennen jullie deze al?
Als je twee (weer) apps in een map hebt met notificatie aan, dan tellen ze de notificatie bij elkaar op.
Bij ons was het van de week rond de 10 graden. Een app liet elf graden zien en de ander negen. De map zelf 20 graden !
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iPhone weather bug.jpg‎ (49,8 KB, 19x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-12, 06:16
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dit is geen bug. Badges zijn ontworpen voor notificaties (bijv. ongelezen berichten in Facebook). Als jij besluit om bijv. een belstatus app en een weer-app in 1 map te doen terwijl ze beide gebruik maken van de badge om belminuten en temperatuur weer te geven, dan telt de map dat natuurlijk op. De werking is dus dat je ziet hoeveel notificaties je in totaal hebt, al gebruiken sommige apps het omdat het handig kan dienen voor meer functies. Dat is niet een bug, dat is de bedoeling

Wat ikzelf gebruik voor het weer is Weather Icon. Daarmee heb ik het Instellingen-icoon gethemed zodat het weer (zonnig, bewolkt, regenachtig) te zien is in plaats van mijn Instellingen-icoon. De gevoelstemperatuur staat daar vervolgens ook op het icoon & in de statusbalk naast m'n batterij%. In het Berichtencentrum gebruik ik de gewone widget om de normale -/niet-gevoelstemperatuur te zien. WeatherIcon kan ook bij de gekozen app (Instellingen bij mij, maar standaard Weer) een badge met de temperatuur weergeven (net als die apps die jij gebruikt).

Je hebt wel een jailbreak nodig, maar onder meer die statusbalk temperatuur doet 't hem voor mij ;d

Laatst gewijzigd door Bubbly; 10-11-13 om 04:21.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unified iPod for iOS 5 bug Bubbly Jailbreak apps en thema's 3 25-02-12 19:13
ios 5 lock bug marrek22 iPhone algemeen 3 12-10-11 21:21
Bug bij update naar iOS 5 (iPhone 4) iPablo iPhone algemeen 6 10-10-11 10:58
Alle verzendproblemen => iOS 4 bug! bassbug iPhone algemeen 0 17-09-10 01:37
Onvangstbalkjes bug iOS 4.0.1 met iPhone 3G en 3GS ? mhoutman iPhone algemeen 1 01-08-10 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.