//

iPhoto op iPod touch draaien

iPhoto op iPod touch draaien discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of het mogelijk is om de nieuwe applicatie iPhoto op een iPod touch te draaien. Op de één of andere manier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-03-12, 17:59
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard iPhoto op iPod touch draaien

Ik vroeg me af of het mogelijk is om de nieuwe applicatie iPhoto op een iPod touch te draaien. Op de één of andere manier zou dat toch mogelijk moeten zijn? Dat je de app bijvoorbeeld in de iTunes App Store (desktop dus) aanschaft en deze naderhand overzet naar de iPod touch? Of werkt dat niet?

Graag zou ik hier meer over willen weten. Want ik wil niet zomaar een app aanschaffen zonder zeker te weten of ik 'm wel kan overzetten op m'n iPod.

Ik gebruik een iPod touch van de vierde generatie op iOS 5.1.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-12, 20:00
mistertie mistertie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 39
Standaard

iPhoto is een universele app voor iPad, iPhone en iPod. Je kan hem dus zeker op een iPod draaien. Ik heb hem en hij werkt perfect
  #3  
Oud 08-03-12, 20:02
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

En je hebt 'm gewoon eerst via iTunes App Store gekocht? Want in de App Store van de iPod touch is hij niet te krijgen.

Met overzetten bedoelde ik het downloaden van de app als je hem in de iTunes App Store hebt gekocht. Hij staat dan nog eerst in iCloud overgezet. En dat bedoelde ik daar dus mee. [COLOR="SlateGrey"]

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 maart 2012 om 19:26 ----------

Ik krijg iPhoto niet op m'n iPod, want als ik dat probeer, krijg ik de melding dat de app een digitaal kompas vereist... Nu ben ik dus € 3,99 kwijt. Hoe heb jij de app er in hemelsnaam op gekregen???

Laatst gewijzigd door iTompie; 08-03-12 om 20:27.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na reboot ipod 4g draaien zelfde apps nog op achtergrond greg30 iPhone algemeen 7 05-09-11 23:26
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is erik1995 iPhone algemeen 3 07-10-10 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:51.