//

startscherm Iphone4 I tunes

startscherm Iphone4 I tunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriend heeft een I phone 4. Deze morgen wou hij op iets klikken ophet scherm. Voor hij het wist kreeg hij op zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-05-12, 16:36
Kofi Kofi is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard startscherm Iphone4 I tunes

Hallo,

Mijn vriend heeft een I phone 4. Deze morgen wou hij op iets klikken ophet scherm. Voor hij het wist kreeg hij op zijn startscherm de afbeelding van de de witte adapter met daarboven een pijl naar een blauw bolletje met daarin i tunes.
Hij kan niet meer werken met de gsm ( niet naar het normale startscherm).
ik heb ook geprobeerd om de adapter aan te sluiten maar dan vindt de pc de nodige stuurprogramma's niet. Ook al steek ik de adapter in de gewone stekker dan gebeurt er ook niets. Wie kan mij helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-12, 17:20
Ringo Ringo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

Je Moët de iPhone aansluiten aan je pc/Mac en dan iTunes openen en de iPhone herstellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Startscherm MichielIphone Jailbreak 0 10-04-12 12:52
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 17:28
Ontgrendelen startscherm Iphone4 basicboy iPhone algemeen 2 06-03-11 14:43
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 18:23
Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet m@ndy iTunes 1 07-09-10 00:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:49.