//

ANWB App zuinig rijden werkt niet meer

ANWB App zuinig rijden werkt niet meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone 4 de ANWB App Zuinig rijden geinstalleerd. Deze App is al een tijdje niet meer verkrijgbaar in de Appstore, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-12, 13:09
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard ANWB App zuinig rijden werkt niet meer

Ik heb op mijn iPhone 4 de ANWB App Zuinig rijden geinstalleerd. Deze App is al een tijdje niet meer verkrijgbaar in de Appstore, maar hij werkte wel gewoon.

Sinds vorige week sluit de App bij het opstraten gelijk weer af. Ik krijg een halve seconde het beginscherm te zien en daarna is het afgelopen.

Hoe kan ik dit oplossen? Kan ik de App opnieuw installeren? Ik weet hoe dit moet als de App nog verkrijgbaar is, maar hoe moet dit als de App uit de schappen is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-12, 13:51
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

normaal zou hij tussen je gekochte app moeten staan.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 14-06-12, 13:57
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Gekochte App? De App was gratis. Daarnaast schreef ik dat de App niet meer beschikbaar is in de Appstore. Daar is hij dus uit verwijderd omdat de ANWB met iets anders komt.
  #4  
Oud 14-06-12, 14:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanG Bekijk bericht
Gekochte App? De App was gratis. Daarnaast schreef ik dat de App niet meer beschikbaar is in de Appstore.
Gratis of niet, als je die app ooit gedownload en geïnstalleerd hebt dan staat die app in de iTunes bibliotheek (als je af en toe eens gesynct hebt met iTunes). In de iTunes bibliotheek kan je het ding weer aanvinken voor installatie en daarna weer syncen.
  #5  
Oud 14-06-12, 14:15
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Ik heb de app met het kruisje (lang het symbooltje aanraken op het scherm) verwijderd van de iPhone. Hierna de iPhone weer gesynct met de pc, maar daar kwam de App niet mee terug op de telefoon.

Hierna in het venster Apps de App opgezocht en gesleept naar de iPhone. Toen werd ie wel overgezet naar de iPhone. De App werkt weer, alleen waren alle gegevens weg. Gelukkig stuur ik de gegevens altijd naar mijn mail door. De tankbeurten heb ik net (20 stuks) weer van een excel-sheetje overgetypt in de App.

Thanks voor de tips!
  #6  
Oud 14-06-12, 16:10
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Tip: zoek vast een alternatieve app. De app is al een tijdje niet meer verkrijgbaar in de app store. Dat betekent dat die niet meer ondersteund wordt en bijv als de app vanaf iOS 6 zometeen niet meer werkt (bijv niet compatible) dan zit je met hetzelfde probleem.

Er zijn meerdere (betere) apps die hetzelfde (beter) kunnen zoals bijv Road Trip (betaalde en light versie!)

Je kunt bijv ook spritmonitor gebruiken, die is webbased en heeft ook een mobile site (vanaf safari te gebruiken)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ANWB Zuinig rijden app Macbook-jan iPhone Apps 8 25-01-12 14:27
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.