//

Hoofdpijn dagboek voor bijvoorbeeld migraine

Hoofdpijn dagboek voor bijvoorbeeld migraine discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand of er een goeie app is om je migraine aanvallen bijl te houden? Kwa ernst, de duur van de hoofdpijn, wat en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-12, 22:51
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard Hoofdpijn dagboek voor bijvoorbeeld migraine

Hallo,

Weet iemand of er een goeie app is om je migraine aanvallen bijl te houden? Kwa ernst, de duur van de hoofdpijn, wat en of je medicatie gebruikt heb, overige informatie per aanval etc..
Ben een beetje aan het zoeken geweest maar zie geen 1 app die volledig is. Allemaal half werk wat er afgeleverd is :s

Heb geprobeerd dan zelf maar een sheet te maken in Numbers maar in Numbers kun je (ineens???) geen schrijfrichting meer aangeven, dus van boven naar benee zeg maar. Zonder deze optie is het eigenlijk onmogelijk om zelf een hoofdpijn dagboek in elkaar te zetten.

Heb Headache geprobeerd, ziet er ok uit maar kan geen duration van de aanval invullen dus useless..

Hoop op tips
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-12, 22:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoek in de App Store eens met het zoekbegrip "Headache" dan kom je wel wat tegen bv. Headache Relief Diary.

Succes gewenst
  #3  
Oud 28-06-12, 23:03
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zoek in de App Store eens met het zoekbegrip "Headache" dan kom je wel wat tegen bv. Headache Relief Diary.

Succes gewenst
Hmm komt in de buurt.
Maar kan geen eigen medicatie toevoegen en weather optie is alleen voor US.

Kan je me natuurlijk een zijkerd vinden Marja moet het weer eens gaan bijhouden want het is drama voor al 15 jaar

Vind het best raar dat de hoofdpijnvereniging in Nl geen app heeft. Bedoel wie heeft er tegenwoordig geen eigen app haha

Ga ze maar eens schrijven denk ik
  #4  
Oud 28-06-12, 23:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Kan je me natuurlijk een zijkerd vinden...
Nee, dat vind ik niet
  #5  
Oud 28-06-12, 23:35
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Het probleem van deze dagboeken is dat de maker van een dergelijk dagboek van zijn eigen migraine uitgaat of van algemene gevallen. Heb je een migraine type die veel voorkomt dan kan je met dergelijke app's goed uit de voeten. MAAR heb je een uitzonderlijke vorm of duren de aanvallen bij jou veel langer dan 'normaal' dan werken deze dagboeken voor jou absoluut niet.

Dan nog het volgend probleem, migraine kan gaan verlopen, overgaan in een ander type of je krijgt er een ander type bij en dan kan je het wel vergeten betreffende de programma's in de app-store.

Laatst gewijzigd door KvdS; 29-06-12 om 00:08.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meerdere gebruikers op Ipad dus dubbel apps, bijvoorbeeld facebook rina0307 iPad Apps 4 31-03-12 00:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.