//

Melding van email e.d.

Melding van email e.d. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort ben ik overgestapt van Android naar iPhone, wat prima bevalt. Er zijn echter twee dingen die ik mis op de iPhone. 1: Op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-12, 22:22
PentaxK7 PentaxK7 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Nieuw-Amsterdam
Berichten: 31
Standaard Melding van email e.d.

Sinds kort ben ik overgestapt van Android naar iPhone, wat prima bevalt. Er zijn echter twee dingen die ik mis op de iPhone.

1: Op de SGSII had ik een app genaamd "noled" die er voor zorgde voor een klein oplichtend ledje op mijn scherm bij binnenkomende email, gemiste oproep, whatsapp, etc. Ook op het zwarte standby scherm was dit zichtbaar. Is er voor de iPhone ook iets dergelijks beschikbaar?

2: Als ik de iPhone aansluit op de PC via USB, wil ik graag dat het scherm aan blijft en niet na 1 minuut uitgaat. Is dit ergens in te stellen of is hier een app voor (caffeine voor android)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email melding nieuwe mail fjk iPad algemeen 1 24-01-12 17:46
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen Londonforever iTunes 0 21-09-11 23:38
melding nieuwe email blaugrana iPhone algemeen 2 25-11-07 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.