//

Disp recorder app

Disp recorder app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is in augustus 2012 een app verschenen voor de ipad en iphone die disp recorder heet. Volgens mij moet je erg snel zijn als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-12, 14:14
sverrips sverrips is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 12
Standaard Disp recorder app

Er is in augustus 2012 een app verschenen voor de ipad en iphone die disp recorder heet. Volgens mij moet je erg snel zijn als je de app wilt hebben, aangezien deze er volgens mij uitgeknikkerd dreigt te worden. Het is een screenrecorder (video + audo) en kost wel een paar centen. Ik heb hem bij het ontdekken ervan hem gelijk gekocht ! Hij werkt goed op mijn iphone, neemt uitzendinggemist op van de NOS met video en geluid. Echter op mijn ipad3 neemt hij het geluid op van de mic, dus daar gaat iets mis. Video op de ipad3 is wel goed.

Ik dacht dat dit soort apps verboden waren bij apple. Voor wie het nu nog kan, zou ik hem kopen. Dan hoeft je geen jailbreak te gebruiken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-12, 14:38
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dit kan technisch toch helemaal niet zonder jailbreak?

Uit het commentaar in de AppStore maak ik op dat deze App alleen camera en microfooninput opneemt.

En dat is precies wat er technisch wel nog kan zonder jailbreak...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 09-09-12, 14:55
sverrips sverrips is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 12
Standaard

Nou.... ik heb geen jailbreak en bij mij neemt hij goed op. RTL XL en uitzendinggemist, no problem. Alleen bij de ipad3 gaat het niet helemaal goed.

Laatst gewijzigd door XIII; 09-09-12 om 15:03. Reden: Opschonen (illegale acties genoemd in verwijderd filmpje)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weet iemand een gratis app voor screen recorder? kobus12 iPad algemeen 0 07-07-11 15:36
Gezocht goeie recorder app silberfish-3gs iPhone Apps 3 24-03-11 11:28
Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. WT44 iPhone Apps 0 24-08-10 00:15
Video Recorder for 3G marlonk Jailbreak apps en thema's 29 07-08-09 17:22
Video Recorder duikieduikie Jailbreak apps en thema's 8 02-08-08 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.