//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sham heel erg bedankt voor je antwoord...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 13-03-10, 14:54
Ellebell Ellebell is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Sham heel erg bedankt voor je antwoord
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 19-03-10, 12:02
henk_ace henk_ace is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JNeo Bekijk bericht
Het is wel balen ik ken veel mensen met een Blackberry alleen niemand gaat betalen voor Whatsapp als ze al kunnen pingen wat ik ook wel snap.

Er moet een programma gemaakt worden die of direct gebruikt maakt van BBM om berichten te sturen (denk alleen niet dat dat mogelijk is) of iets net als Whatsapp alleen dan gratis voor BB users.
wat is nu 0.79 eurocent
  #83  
Oud 20-03-10, 13:19
Ellebell Ellebell is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

ja idd is toch niks 0,79 cent wil ik wel betalen hoor als smsen met andere iphone gebruikers dan gratis is
  #84  
Oud 20-03-10, 22:12
Sage_ Sage_ is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik gebruik t ... en t is (behalve de aankoop)...echt echt gratis!!!
  #85  
Oud 21-03-10, 00:53
Ellebell Ellebell is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

oke dank je welllllllllll hoop er veel plezier aan te hebben maar gata lukken wat een kikke telefoon is dat zeg ik ontdek steeds meer maar het enigste nadeel wat ik van de ipone vind is dat is dat de batterij erg snel leeg gaat maar goed we kunnen niet alles hebben fijn weekend
  #86  
Oud 31-03-10, 11:26
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard

Ik heb het volgende probleem met Whatsapp. Als ik de 3Gs aan de lader hangt of aan de pc werkt Whatsapp push uitstekend en krijg ik direct een melding bij een ontvangen bericht (via Wi-Fi), zodra ik hem losmaakt ook voor korte tijd, maar na een paar minuten krijg ik geen melding meer binnen via Whatsapp.

Eerst moet ik de 3Gs weer aanzetten met de Home toets krijg dan pas de melding van een ontvangen bericht.
Denk dat Wi-Fi na een paar minuten wordt uitgeschakeld zonder kabeltje, is dit te veranderen?
Heb 3.1.3 versie dus geen JB mogelijk.

Laatst gewijzigd door heijdemann; 31-03-10 om 13:46.
  #87  
Oud 01-04-10, 10:25
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard Oplossing

Na het verwijderen van APN Changer van Unlockit - APN Changer for your iPhone

Werkt Whatsapp via Wi-Fi zoals het zou moeten werken.!
  #88  
Oud 10-04-10, 18:23
seanzed seanzed is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 8
Standaard Whatsapp problemen met berichten zenden en push

Ik gebruik whatsapp nu enige tijd en heb pas sinds een paar dagen af en toe problemen met het sturen van berichtjes.
Ik chat meestal met mensen die een BB hebben en whatsapp daarop hebben geïnstalleerd en wanneer ik na een poosje weer een bericht wil sturen zie ik dat er maar één vinkje komt naast de tekst ipv twee vinkjes. Dit betekend dus dat het bericht niet afgeleverd is bij de desbetreffende persoon.

Verder krijg ik pas push berichten, nadat ik de tekst allang ontvangen en gelezen heb.

Heeft iemand deze problemen ook en zo ja weet iemand een oplossing hiervoor?
  #89  
Oud 10-04-10, 19:48
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Een vinkje is afgeleverd maar niet gelezen, 2 vinkjes is afgeleverd en gelezen

Ik heb heeel soms problemen ermee, maar meestal is dat tijdens server onderhoud...In settings kun je kijken of er onderhoud is aan de server...

En ja, ik heb WhatsApp op mn iPhone en mn contacten op zowel iPhone en BlackBerry, beide geen problemen mee...
  #90  
Oud 10-04-10, 19:56
seanzed seanzed is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Een vinkje is afgeleverd maar niet gelezen, 2 vinkjes is afgeleverd en gelezen

Ik heb heeel soms problemen ermee, maar meestal is dat tijdens server onderhoud...In settings kun je kijken of er onderhoud is aan de server...

En ja, ik heb WhatsApp op mn iPhone en mn contacten op zowel iPhone en BlackBerry, beide geen problemen mee...
Volgens mij is dit niet juist...kijk maar bij help daar staat:
1 vinkje: - message successfully delivered to the server.

2 vinkjes: - message succesfully delivered to the device of the chat partner.

Wanneer er dus geen twee vinkjes staat betekend dat, dat het bericht dus nog ergens in de lucht hangt.

Wanneer je whatsapp vaak gebruikt en het berichten sturen gaat wel goed zie je ook dat er vrijwel direct twee vinkjes verschijnen.
  #91  
Oud 12-04-10, 19:37
Tedje Tedje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Is deze WhatsApp in het buitenland gratis bij gebruik, of betaal je toch nog je internetkosten? sms is gratis heb ik begrepen
  #92  
Oud 12-04-10, 19:54
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Duidelijk WhatsApp Heb nog aardig wat vrienden met een Blackberry (i know mag niet schelden hier) en dat gaat vlekkenloos samen

Grote voordeel van WhatsApp is ook dat je geen account nodig hebt en meteen mensen uit je adresboek haalt.
  #93  
Oud 12-04-10, 20:09
Vallinny's schermafbeelding
Vallinny Vallinny is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 35
Stuur een bericht via Yahoo naar Vallinny
Standaard

nee in t buitenland zou ik dan op Wi-Fi overgaan anders heb je een rekening van hier tot tokio. Ik persoonlijk heb me roaming uitgezet en in belgie ga ik over naar Wi-Fi
  #94  
Oud 13-04-10, 11:21
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

WhatsApp werkt gewoon beter punt. Je kunt zo zien welke mensen er in je contactenlijst ook WhatsApp gebruikt.

Enige lastige is dat via de radio word gecommuniceerd dat Ping het nieuwe smssen is. Het werkt zelfs sneller als sms. Aldus Samsung. pure marketing shit.

Hopelijk gaan WhatsApp ook gepromoot worden door een fabrikant anders zie ik het somber in.

Ok WhatsApp staat al maanden in de top3 in de appstore maar als je iedere dag een keer of 10 op de radio hoort dat de opvolger van sms Ping heet dan kan je niet meer van dat beeld af. Iig de gewone mens niet meer.
  #95  
Oud 13-04-10, 11:55
djdreknek djdreknek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

Weet iemand of je contacten kan blocken? Ik zie namelijk in mijn chatvenster bij 1 contact niet meer staan wanneer hij voor het laatst gezien is. Bij alle andere contacten wel. Het 'last seen on xxxx'

gr
  #96  
Oud 13-04-10, 15:14
patje26 patje26 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 47
Standaard

Ik heb een vraagje.

Ik heb een gejailbreakte iphone en ik heb Whatsapp er op staan. Ik heb dus een probleem met push berichten. Die ontvang ik dus niet. Best jammer want zo heb ik er niet veel aan.

Is daar wat aan te doen?
En is de oplossing (iets met push.fix) ook nog actueel of werkt dat niet meer?

Ik hoor graag en alvast bedankt.

Patrick
  #97  
Oud 14-04-10, 13:36
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Kan iemand me even uitleggen wat het nu van deze applicaties is? Je lijkt er toch hetzelfde mee te kunnen als met andere instant messenger netwerken als MSN messenger, GTalk, ICQ, Yahoo messenger, etc). Die werken dan niet alleen phone2phone maar ook naar PC.

Mis ik iets?
  #98  
Oud 14-04-10, 22:09
jaeger1979 jaeger1979 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiggy Bekijk bericht
Kan iemand me even uitleggen wat het nu van deze applicaties is? Je lijkt er toch hetzelfde mee te kunnen als met andere instant messenger netwerken als MSN messenger, GTalk, ICQ, Yahoo messenger, etc). Die werken dan niet alleen phone2phone maar ook naar PC.

Mis ik iets?
Die andere progjes die je noemt heb ik niet geinstalleerd, maar Ping en WhatsApp maken gebruik van push notificaties. Hierdoor kun je, wanneer je Wi-Fi/3g of gprs verbinding hebt, berichten van iemand ontvangen zonder dat het programma open(of 'aan') staat. Het heeft veel weg van een sms dienst, maar dan gratis, en dat vinden wij nederlanders altijd leuk
  #99  
Oud 15-04-10, 07:19
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaeger1979 Bekijk bericht
Die andere progjes die je noemt heb ik niet geinstalleerd, maar Ping en WhatsApp maken gebruik van push notificaties. Hierdoor kun je, wanneer je Wi-Fi/3g of gprs verbinding hebt, berichten van iemand ontvangen zonder dat het programma open(of 'aan') staat. Het heeft veel weg van een sms dienst, maar dan gratis, en dat vinden wij nederlanders altijd leuk
Ah, nou dat is hetzelfde met de meeste andere chat clients.

Ebuddy en IM+ (kun je op een hele berg chatnetwerken mee) zijn de bekendste. Vreemd dat nu Ping en WhatsApp met zo te horen een eigen netwerk inneens aandacht krijgen
  #100  
Oud 16-04-10, 15:28
stayfamous stayfamous is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

Whatsapp is kickuhhh.. je kan zelfs dan met een BB pingen maar de BB moet dan ook whatsapp hebben want anders gaat het niet... maar kort samengevat Whatsapp is Top!
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 16:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:38.