//

App pictogram veranderen probleem

App pictogram veranderen probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds Google maps weg is gaat het niet zo lekker met het vinden van locaties etc etc, nou dat is een secundair probleem met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-10-12, 17:42
Ammi Ammi is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard App pictogram veranderen probleem

Hallo,

Sinds Google maps weg is gaat het niet zo lekker met het vinden van locaties etc etc, nou dat is een secundair probleem met wat ik nu heb. Heb Maps+ gedownload, zijn maps van google en werkt snel. Nu vind ik het icoontje, rood, echt vreselijk lelijk. Had me dus verdiept in het veranderen van het icoontje en kwam bij dit: iPhone app-icoontjes wijzigen en verbergen zonder jailbreak - iPhoneclub.nl

Nou had ik dat programma gedownload (iPhone explorer) en daar in bestanden gekeken zoals staat aangegeven. Echter vind ik bij maps+ niet een expliciet ‘Icon.png’ of ‘Icon@2x.png’ bestand. Wel met de naam icon, maar dat zijn stuk of 6 a 7 bestanden, dus weet niet welke PNG het is. Nu denk je vast je open het PNG'tje dan even dan zie je wat het is. Daar zit het probleem, ik kan op de een of andere manier de PNG'tjes niet openen waardoor ik dus niet kan zien wat het is.

Kan iemand me misschien verder helpen, doe ik iets fout?

Mvg

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2012 om 17:49 ----------

Ter illustratie



En bij rechtermuisknop OPEN slaat ie weer naar het beginmenu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: verdwenen pictogram (snowbreeze) Saarie Jailbreak 2 14-10-11 20:58
pictogram leondroo iPhone algemeen 1 12-12-10 04:20
onbekend pictogram hackmann Archief 6 07-07-10 14:18
iPhone app avatar/pictogram dendirk Ontwikkelen voor iOS 8 17-08-09 20:11
eigen pictogram vanka Ringtones en Wallpapers 2 06-11-07 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.