//

iBooks verschijnt niet in iOS6

iBooks verschijnt niet in iOS6 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen! Sinds enige tijd heb ik een iPhone4 waarop ik de firmware 5.1.1 draai met JailBreak. Gisteren heb ik mijn iPhone in iTunes geupdate ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-12, 16:20
surezal surezal is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Question iBooks verschijnt niet in iOS6

Hoi allen!

Sinds enige tijd heb ik een iPhone4 waarop ik de firmware 5.1.1 draai met JailBreak. Gisteren heb ik mijn iPhone in iTunes geupdate naar iOS6. Dit is prima verlopen maar ik heb een probleem met iBooks.

Nadat ik iOS6 had geinstalleerd, werkte alles meteen weer maar ontbrak iBooks. Deze gedownload vanuit de appstore maar de download liep vast -> iPhone opnieuw gestart, geen iBooks, appstore opgestart en tot mijn grote verbazing werd hier aangegeven dat ik iBooks al had geïnstalleerd. Dit terwijl ik geen icoon op mijn springboard heb.
Vervolgens iBooks gedownload via de iTunes store en geprobeerd op deze manier iBooks op mijn iPhone te krijgen. Ook dit werkt niet. Ook niet als ik iBooks eerst verwijder, mijn iPhone sync, vervolgens iBooks weer op mijn iPhone zet en sync.

Gezien ik nu een officiele firmware heb, kan ik de cydia fix voor iBooks niet downloaden.
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar wil mijn iPhone niet restoren gezien ik dan alles kwijt ben. Ook denk ik dat als ik een restore uitvoer en hierna mijn backup er weer opzet, dat ik hetzelfde probleem blijf behouden.
Heeft iemand hier een mogelijke oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-12, 16:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door surezal Bekijk bericht

Sinds enige tijd heb ik een iPhone4 waarop ik de firmware 5.1.1 draai met JailBreak. Gisteren heb ik mijn iPhone in iTunes geupdate naar iOS6. Dit is prima verlopen maar ik heb een probleem met iBooks.
Heb je na die update naar iOS 6 een backup teruggezet van iOS 5.1.1 (met jailbreak)? Indien ja dan is dat de reden van het probleem.
  #3  
Oud 13-10-12, 16:28
surezal surezal is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

De backup was er idd 1 van iOS5.1.1
Als ik nu een backup maak van mijn bestanden in iOS6, vervolgens een nieuwe iOS6 op mn iPhone zet en hierna de backup (van iOS6) restore.. Zou ik dan nog steeds hetzelfde probleem hebben? Ik heb nl. geen zin om al mijn gegevens er weer opnieuw op te zetten.
  #4  
Oud 13-10-12, 16:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door surezal Bekijk bericht
De backup was er idd 1 van iOS5.1.1
Als ik nu een backup maak van mijn bestanden in iOS6, vervolgens een nieuwe iOS6 op mn iPhone zet en hierna de backup restore.. Zou ik dan nog steeds hetzelfde probleem hebben? Ik heb nl. geen zin om al mijn gegevens er weer opnieuw op te zetten.
Je raakt dit probleem alleen maar kwijt als je de iPhone herstelt met iTunes naar iOS 6 en geen backup terugzet.

In de backup van iOS 5.1.1 zitten restanten van van de jailbreak, oa. iBooks en nog een paar standaard apps. Die restanten zitten nu ook in alle backups die je van iOS 6 gaat maken.

Succes verder
  #5  
Oud 13-10-12, 16:33
surezal surezal is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie! Had ik toch een de fix moeten uitvoeren voordat ik naar iOS6 ging
Reageren

Labels
error, ibooks, ios6, iphone, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na upgrade van IOS6 Beta 4 naar IOS6 staat visual voicemail aan mbraeke1 iPhone algemeen 5 04-10-12 21:59
Itunesvenster verschijnt niet Mosjen iPad algemeen 1 14-09-12 19:40
remote icoontje verschijnt niet RobinDeleener iPhone Apps 2 25-03-11 15:36
Wallpaper verschijnt niet??? maatie Jailbreak apps en thema's 7 14-07-09 11:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.