//

UPC-app (iPhone 4) werkt niet met Horizon.

UPC-app (iPhone 4) werkt niet met Horizon. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Heb sinds 1 week de Horizon Mediabox van UPC. Krijg bij het opstarten van de app wel de tv-gids en de display met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-12, 18:23
amsterdam2226 amsterdam2226 is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 48
Stuur een bericht via ICQ naar amsterdam2226
Standaard UPC-app (iPhone 4) werkt niet met Horizon.

Beste lezers,

Heb sinds 1 week de Horizon Mediabox van UPC. Krijg bij het opstarten van de app wel de tv-gids en de display met 'herinnering instellen' en 'opnemen', maar geen afspelen van het tv-programma. Na het indrukken van de button geeft hij hierna de volgende mededeling: 'Het opnemen van dit programma is niet mogelijk aangezien u niet de beschikking heeft over een digitale videorecorder'. Die heb ik dus wel: de Horizon. Hij is volgens mij goed geïnstalleerd want ik kan er volgens mij alles mee doen, behalve dan media van de eigen computer naar 'Mijn Media' overbrengen, maar dat komt omdat ik geen DNLA op mijn tv heb.

Weet iemand raad?

Met dank, Marc

Laatst gewijzigd door amsterdam2226; 01-11-12 om 12:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
upc horizon herian10 Jailbreak apps en thema's 3 17-09-12 19:43
upc email werkt niet op iphone ... hully Odido (T-Mobile) 14 25-09-10 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.