//

betrouwbare ´ALl FORMAT´ video player?

betrouwbare ´ALl FORMAT´ video player? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) voor het eerst een iphone! de iphone 5 en heb volgende vraag, want ik voel er weinig voor al mijn videos naar MP4 Video te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-12, 15:25
bras4real bras4real is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard betrouwbare ´ALl FORMAT´ video player?

voor het eerst een iphone! de iphone 5 en heb volgende vraag, want ik voel er weinig voor al mijn videos naar MP4 Video te gaan converteren

welke apps spelen AVI files???

ik heb ´Goodplayer´ geprobeerd deze is waardeloos want er is geen AC/3 support, ook ´Rockplayer 2´ produceert voor de gemmidelde AVI file geen geluid. En dan de betrouwbare ´VLC Player for Iphone´ die is niet te installeren uit de app shop van apple gehaald...

het lijkt mij iets met een patent-restrictie te zijn in combinatie met Apple waardoor veel AVI files geen geluid afspelen, of is dit niet waar?

ben nu huiverig om voor meer video players te gana betalen om AVI files te kunnen spelen.

ten zeerste gewaardeerd jullie feedback, wat zijn goede AVI-DIVX-XVID players voor de iphone 5 ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-12, 21:16
bras4real bras4real is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard

in acht genomen dat apple bezitters vaak fanatisme vorr hun gadgets tonen vind ik de reacties wat karig in hoeveelheid

ik heb inmiddels verder gezocht en een antwoord gevonden

het is een belangens-verstrengeling die Apple heeft met de grootste entermainment en media bedrijven die miljarden verdienen ongeacht of er nou illegaal ge-upload wordt of niet, de AC3 support is gelimineerd door Apple

dus: jailbreak kan niet wachten wanneer de iphone 5 rond is
  #3  
Oud 06-11-12, 21:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bras4real Bekijk bericht
....de AC3 support is gelimineerd door Apple
Dolby Laboratories, Inc. wil blijkbaar veel geld hebben voor het gebruik van hun AC-3 codec.
  #4  
Oud 06-11-12, 23:21
bras4real bras4real is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard

ja. vind het beetje jammer. heb heel wat wat mobiele devices gehad, was een die hard nokia fan totdat Symbian te veel achterbleef en heb ook wat Android toestellen gehad

de iphone 5 is mn eerste Apple. Moet zeggen, eerlijk is eerlijk, het is uiterst goede behuizing en OS over alles is nagedacht. ALLEEN een grote irritatie is de enorme hekken die Apple om het besturingssysteem zet, geen volledige vrijheid.

dit soort beperkingen geen AC3 codec support, niet je eigen thema's kunnen installeren, geen wallpaper changer apps aan kunnen brengen, niet al je smsm berichten in 1 keer kunnen wissen, dat soort dingetjes

jailbreak ga ik zeker een gokje op wagen.
  #5  
Oud 06-11-12, 23:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bras4real Bekijk bericht
dit soort beperkingen geen AC3 codec support
Dolby AC-3 support is de verantwoordelijkheid van de ontwikkelaars van de apps. Als de ontwikkelaars een licentie op de codec nemen is dat voor Apple OK.

In de Mac App Store staan meerdere apps die AC-3 ondersteunen, inclusief Compressor van Apple zelf. Dit zijn echter progjes die iets meer kosten dan 0,79 €.

Het overige van jouw post is volledig off topic.

Succes verder
  #6  
Oud 07-11-12, 00:49
bras4real bras4real is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard

Ok dank voor de feedback weer wat geleerd
Heb je misschien een aantal namen mbt de Apps die dat ondersteunen??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.