//

Geen Itunes App op Iphone 4

Geen Itunes App op Iphone 4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4, maar ik heb al een tijdje het probleem dat er geen Itunes app meer op zit. Ik weet niet wanneer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-12, 17:35
anabelmilagros anabelmilagros is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Geen Itunes App op Iphone 4

Ik heb een iphone 4, maar ik heb al een tijdje het probleem dat er geen Itunes app meer op zit. Ik weet niet wanneer hij verdwenen is..

Ik wil natuurlijk graag liedjes downloaden vanaf de Itunes store, maar dat kan ik nu niet..

heeft iemand dit ook gehad? Graag tips hoe ik het terug kan krijgen!

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na iOS6 update geen toegang tot amerikaanse app/itunes store tomabrok iPhone algemeen 0 23-09-12 21:11
Windows: Kan geen app's in een nog niet volle map krijgen via iTunes. HooijmansNL iTunes 4 21-06-12 14:50
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! fletchify Wi-Fi 0 06-07-09 21:11
Geen app's via iTunes stievy-wonder Archief 1 09-06-09 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.